Silną rynkową pozycję udało się jej zbudować dzięki konsekwentnie realizowanej strategii. Na czym ona polega? Marka oferuje konsumentom szeroki wachlarz innowacyjnych i zgodnych z trendami, a jednocześnie przystępnych cenowo, produktów do pielęgnacji twarzy i ciała oraz kosmetyków makijażowych.
Kosmetyki marki Eveline Cosmetics są obecne na 6 kontynentach, w 70 krajach, a eksport stanowi ok. 70% wartości sprzedaży. Kraje z największą dynamiką wzrostu sprzedaży to: Rosja, Ukraina, Białoruś, Chorwacja, Serbia, Rumunia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Bośnia i Hercegowina oraz Węgry. Niedawno do rynków eksportowych Eveline dołączyła Kuba.
Zarówno w Polsce, jak i na wielu rynkach bestsellerami są, m. in. linia Gold Lift Expert z bioaktywnym złotem, płyny micelarne, odżywki do paznokci Nail Therapy Professional (w tej kategorii marka jest liderem na polskim rynku), odżywki do rzęs, fluidy z linii HD Liquid Control, a także wyszczuplająco-antycellulitowa linia do ciała Slim Extreme.
W eksporcie trzeba jednak zwracać uwagę na zróżnicowane potrzeby konsumentów z poszczególnych krajów, dlatego wiele receptur zostały specjalnie opracowane z myślą o poszczególnych rynkach. Przykładem takiej linii jest White Prestige o działaniu wybielającym skórę.
W centrum strategii rozwoju marki jest klient - coraz lepiej wyedukowany i coraz bardziej wymagający. Branża kosmetyczna jest bardzo dynamiczna i konkurencyjna. O pozycji na rynku decyduje innowacyjność, zastosowanie surowców o potwierdzonej badaniami skuteczności działania, szybkie reagowanie na trendy i zmieniające się oczekiwania konsumentów.
Innowacyjność jest motorem kolejnych sukcesów, dlatego, aby nieustannie móc sprostać oczekiwaniom konsumentów na całym świecie priorytetem Eveline Cosmetics jest rozwój – w ciągu ostatnich lat firma zainwestowała ponad 20 milionów zł. w rozbudowę infrastruktury produkcyjnej i logistycznej oraz bazy magazynowej, a Centrum Badań i Rozwoju zostało gruntownie unowocześnione.