Teraz klienci Rossmanna mają również wpływ na to, która organizacja otrzyma wsparcie w ramach znanej akcji Pomagamy, jak umiemy

Teraz klienci Rossmanna mają również wpływ na to, która organizacja otrzyma wsparcie w ramach znanej akcji "Pomagamy, jak umiemy"

Trzecia edycja programu „Pomagamy jak umiemy” już wystartowała. Od 2 stycznia Klubowicze zbierają przy zakupach nowe punkty. Pod koniec roku przełożą się one na wartą 5 mln zł pomoc dla 250 instytucji.

W tym roku klienci sami zdecydują, której organizacji ze swojego regionu pomogą.

Pracownicy Rossmanna ponownie wskazali lokalne organizacje, które ich zdaniem warto wesprzeć: domy dziecka, samotnej matki, hospicja czy schroniska. Jak im teraz pomóc? Wystarczy, że przy każdych zakupach klient pokaże przy kasie aplikację Rossmann PL., a my naliczymy punkty i odłożymy „cegiełkę” dla wspieranej organizacji.

Od 15 marca na stronie rossmann.pl/pomagamy udostępniona jest lista wszystkich organizacji, które biorą udział w tegorocznej, trzeciej już edycji akcji „Pomagamy jak umiemy”. Do 28 marca posiadacze aplikacji Rossmann PL będą mogli wybrać jedną z instytucji, na którą będą przekazywane ich punkty.

Jeśli ktoś przystąpi do Klubu Rossmann po 15 marca – nic straconego: będzie miał dwa tygodnie na to, by wybrać „swoją” organizację. Jeśli klubowicz nie zdecyduje się na żadną konkretną instytucję, jego punkty przekażemy jednej z organizacji z regionu, w którym najczęściej robi on zakupy.

Dzięki pracownikom Rossmanna, bardzo zaangażowanym w tę akcję oraz klientom, którzy chętnie pomagają, w ubiegłym roku wsparcie – w postaci produktów dostępnych w Rossmannie o wartości 5 mln zł otrzymały aż 222 organizacje.

W tym roku Rossmann także celuje w 5 mln zł. Firma ma nadzieję, że wspólnie uda się obdarować około 250 instytucji.

31 października zakończy się gromadzenie punktów. Wtedy będzie można policzyć, na jaką kwotę poszczególne organizacje otrzymają wsparcie. Im więcej osób wybierze daną instytucję, tym większą darowiznę ona otrzyma. Rossmann planuje, że do końca roku do wszystkich organizacji dotrą wybrane przez siebie produkty.

# Społeczny biznes
 reklama