Marka szczotek do włosów Olivia Garden po raz kolejny angażuje się na rzecz profilaktyki nowotworu piersi. W ramach kampanii Róż po zdrowie wspiera finansowo Federację Amazonki, żeby do regularnych badań przekonać jak największą liczbę kobiet.
Październik to wyjątkowy miesiąc w kalendarzu społeczności marki Olivia Garden. To wtedy, każdego roku, organizuje akcję społeczną Róż po zdrowie. Kampania ma wymiar edukacyjny – styliści w salonach fryzjerskich wśród klientek zwiększają świadomość na temat zagrożeń, jakie niesie zaniedbanie diagnostyki nowotworu piersi. I mimo że globalnie jest najczęstszą przyczyną zgonów u kobiet, wczesna diagnoza pozwala na podjęcie leczenia i pokonanie choroby.
W tegorocznej odsłonie kampanii Olivii Garden do sprzedaży trafią kultowe szczotki do włosów z linii Fingerbrush w dwóch kolorach – Bubble Pink i Soft Pink. Produkty z limitowanej kolekcji pozwalają zadbać o nawet najbardziej wymagające włosy. Dzięki wykorzystaniu naturalnego włosia dzika, które zbudowane jest z keratyny (podobnie jak ludzkie włosy), wygładzają i nadają blask. Rozczesywanie pasm można połączyć z delikatnym masażem, poprawiającym mikrokrążenie skóry głowy, co z kolei przyczynia się do szybszego porostu włosów.
Podczas Różowego Października Olivia Garden razem z Federacją Stowarzyszeń Amazonki mówią głośno o potrzebie promowania tego społecznie ważnego tematu. Wprowadzenie do sprzedaży limitowanej edycji szczotek wspiera zbiórkę funduszy na rzecz fundacji. W tym roku marka planuje zgromadzić 50 000 zł. Federacja od 25 lat propaguje wiedzę na temat prewencji i leczenia nowotworu piersi oraz wspiera kobiety borykające się z chorobą. Istotnym elementem działań Amazonek są ochotniczki. To wolontariuszki, które pokonały nowotwór, przeszły odpowiednie szkolenie i służą pomocą osobom oczekującym na zabieg lub będącym po operacji. Fundacja zrzesza ponad 26 tysięcy kobiet.