Marka Dr Irena Eris konsekwentnie partneruje świętu kina w Gdyni

Marka Dr Irena Eris konsekwentnie partneruje świętu kina w Gdyni

Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni to jedno z najważniejszych wydarzeń w świecie polskiego kina. Już po raz kolejny partnerem strategicznym wydarzenia została marka Dr Irena Eris, która od lat aktywnie wspiera polską kinematografię.

W rozpoczętej 23 września 49. edycji festiwalu w Gdyni o statuetkę Złotych i Srebrnych Lwów, a także szereg nagród indywidualnych rywalizować będą, jak co roku, najciekawsze filmy, premiery, debiuty i laureaci międzynarodowych festiwali filmowych.

W Konkursie Głównym zobaczymy 16 produkcji, w tym cztery debiuty. Szansę na statuetkę ma m.in. film „Kobieta z…” w reżyserii Małgorzaty Szumowskiej i Michała Englerta, którego światowa premiera odbyła się na 80. Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Wenecji, a powstanie filmu od początku wspierała marka Dr Irena Eris, zapewniając kosmetyki wykorzystane do charakteryzacji aktorek i aktorów.

Na tegorocznym festiwalu “Kobieta z…” powalczy z tytułami takimi jak „Zielona granica” Agnieszki Holland, „Dziewczyna z igłą” Magnusa von Horna czy „Simona Kossak” w reżyserii Adriana Panka. Zwycięzców wyłoni jury pod przewodnictwem aktorki Małgorzaty Zajączkowskiej, a wyniki zostaną ogłoszone 28 września podczas Gali Finałowej.

W tej edycji po raz pierwszy obok Konkursu Głównego pojawi się Konkurs Perspektywy, którego ideą jest poszukiwanie nowych głosów w polskiej kinematografii. O statuetkę Szafirowych Lwów ubiegać się w nim będzie osiem pełnometrażowych filmów fabularnych.

Strategiczny partner od lat

Dr Irena Eris wspiera Festiwal w Gdyni od 2017 roku. Podczas 49. edycji Festiwalu marka, jak co roku, zaprosi też gości do specjalnej „Strefy Piękna”, gdzie doświadczone MakeUp Artists będą przygotowywać artystki i artystów do codziennych premier i debat, a także zadbają o ich perfekcyjny wizerunek podczas Gali Finałowej.

Wsparcie ambitnego kina

Dr Irena Eris od lat aktywnie wspiera polską branżę filmową. W lipcu tego roku po raz kolejny była partnerem Międzynarodowego Festiwalu Filmowego mBank Nowe Horyzonty. Ponownie też jest partnerem Europejskich Nagród Filmowych - „Europejskich Oskarów”.

Marka wspiera także produkcje i koprodukcje filmów rodzimych twórców – była zaangażowana m.in. w produkcję „The Zone of Interest” – zdobywcy Oscara za najlepszy film międzynarodowy oraz najlepszy dźwięk, a także laureata Grand Prix w Cannes i Europejskiej Nagrody Filmowej za najlepszy dźwięk. Uczestniczyła też w produkcji filmu Agnieszki Smoczyńskiej „The Silent Twins”, zaprezentowanego podczas 75. edycji Festiwalu w Cannes i nagrodzonego statuetką Złotych Lwów na 47. Festiwalu w Gdyni. Marka zaangażowana była także w produkcję filmu „Iluzja” Marty Minorowicz. Ze względu na filozofię wyznawaną przez odgrywającą w filmie główną rolę Agatę Buzek, wegański skład kosmetyków marki, użytych na planie do charakteryzacji bohaterów, potwierdzony został w Centrum Naukowo-Badawczym Dr Irena Eris.

# Społeczny biznes
 reklama