Revlon promuje podkłady i wspiera siłę kobiet - kampania I Can. So I did

Revlon promuje podkłady i wspiera siłę kobiet - kampania "I Can. So I did"

Nowa kampania Revlon odbywa się pod hasłem „I Can. So I Did”. Producent promuje nową kolekcję podkładów PhotoReady Candid, ale dzieisiejszy marketing mocno opiera się na wartościach, więc celem producenta jest także wzmocnienie siły kobiet.

W kampanii wystąpiły ambasadorki Revlon, m.in. Gal Gadot, Ashley Graham, Adwoa Aboah i Eniola Abioro. Promując kosmetyk dzielą się swoimi osobistymi opowieściami. Kobiety te pojawiają się na zdjęciach i w spotach autorstwa reżysera Mario Sorrentiego.

Kampania ma zachęcać kobiety do bycia wiernymi sobie, dumy z naturalnego wyglądu i stawiania na własny rozwój osobisty...

Kampania prowadzona jest w internecie, głównie na platformach społecznościowych. Będzie rozszerzana m.in. poprzez współpracę z influencerkami. W ramach kampanii będą rozdawane również nagrody, m.in. 4 tys. dolarów, pakiet podróżny dla dwóch osób do Nowego Jorku czy udział w sesji zdjęciowej.

 

# Społeczny biznes
 reklama