Trzy polskie wegańskie marki działające w duchu eko: Closh, Sensum Mare i Waisted postanowiły przeprowadzić wspólną akcję, która łączy ze sobą wsparcie działań ekologicznych, edukację i biznes.
Jak mówią jej twórcy: "Działamy odpowiedzialnie na każdym etapie tworzenia naszych produktów. Chcemy nie tylko dawać klientom jakość i otwierać ich na ekologiczne rozwiązania, chcemy edukować i podkreślić, że to nie rynek decyduje za konsumenta, wybór należy zawsze do klienta."
Closh i Waisted działają w obszarze mody, Sensum Mare jest producentem naturalnych kosmetyków do pielęgnacji. Closh proponuje klientkom ubrania z certyfikowanych materiałów takich jak bawełna organiczna, tencel z eukaliptusa, czy wiskoza z bambusa, zaś Waisted oferuje ręcznie robione torebki wegańskie z korka.
"Postanowiliśmy połączyć siły i pokazać, że polskie marki mogą działać razem. Zorganizowaliśmy wspólną akcję promocyjną, w której nie tylko oferujemy niższe ceny, ale również przekażemy część naszych dochodów ze sprzedaży uzyskanych w dniach trwania akcji na rzecz polskiej fundacji działającej w obszarze odpowiedzialnego biznesu i śladu węglowego Carbon Footprint Foundation."
Dodatkowo na profilach social mediowych marek, każdego dnia w trakcie trwania akcji, czyli od 1 do 4 lipca, pojawiać się będę wpisy o charakterze edukacyjnym przygotowane wspólnie z Fundacją. Poruszymy tematy zrównoważonej mody czy śladu węglowego i jego zmniejszenia.
Pytając Twórców akcji, co chcą przekazać, odpowiadają: "Wszyscy produkujemy w Polsce i jesteśmy dumni, że możemy tworzyć rynek marek dla świadomych konsumentów. Tworzymy nasze produkty z pasji i miłości do tego co naturalne, dobre i jakościowe. Każdy z nas ma swoją historię i własne DNA marki, łączy nas wiele wspólnych wartości. Wierzymy, że działając wspólnie będziemy mogli dotrzeć z akcją do jak najszerszej grupy odbiorców, że przekonamy ich do polskich, jakościowych produktów i przy okazji przekażemy sporo wiedzy na tematy ekologiczne, nam tak bliskie. Cieszymy się również ze współpracy z Fundacją i z tego, że wspólną akcją będziemy mogli przyczynić się do jej wsparcia. 10% ze sprzedaży naszych marek w dniach trwania akcji, zasili budżet Fundacji. Za te środki zostaną kupione i posadzone drzewa i bardzo liczymy, że będzie ich całe mnóstwo."
#polECOne #closh #waisted #sensummare