Nivea Polska manifestuje szacunek dla wszystkich poprzez tęczowe pudełko kultowego kremu

Nivea Polska manifestuje szacunek dla wszystkich poprzez tęczowe pudełko kultowego kremu

NIVEA Polska dołącza do globalnych działań marki na rzecz tolerancji i rozpoczyna lokalną komunikację dotyczącą bycia sobą, akceptacji i szacunku dla wszystkich, bez względu na płeć, wiek, kolor skóry czy preferencje seksualne.

Marka już od dawna działa w wielu krajach na całym świecie, nie tylko zewnętrznie poprzez indywidualne programy lokalne, ale i wewnętrznie - wspierając swoich pracowników. Specjalna edycja kultowego kremu NIVEA Creme z hasłem #beyou symbolizuje szacunek, troskę oraz akceptację siebie i innych. Krem dostępny jest już wybranych sklepach internetowych.

Troska o siebie

Do globalnego projektu na rzecz wsparcia inkluzywności w tym roku dołącza NIVEA Polska, która robi pierwszy krok w szerszym podejściu do tematu troski o siebie i innych. Koncept wdrażany już po raz czwarty w różnych krajach świata wychodzi od punktu, jakim jest pielęgnacja skóry pełna miłości i czułości, na którą zasługuje każdy bez względu na kolor czy wiek. Komunikuje także szerzej, by akceptować, szanować innych, podchodząc do nich w taki sam sposób, jak do siebie samego. Limitowana edycja kultowego kremu NIVEA Creme z grafiką na opakowaniu i hasłem #beyou przypomina, że szacunek i możliwość bycia sobą bez względu na preferencje należy się KAŻDEMU.

Globalnie i lokalnie

Od wielu lat NIVEA wspiera różnorodność i szacunek dla każdego, angażując się w projekty komunikacyjne na wielu rynkach świata. W Austrii prowadzony jest program Pride Biz Austria, a w Niemczech firma współpracuje z partnerami zewnętrznymi, jak: Prout at Work, Pokolenie Tęcza, Welcoming Out czy Olivia mach Schule. Na każdym rynku działania mają indywidualny charakter i są dostoswane do rozwoju społecznego kraju, dzięki czemu są bardzo skuteczne. W tym roku oprócz dołączenia do globalnego konceptu związanego z wydaniem limitowanej edycji kremu NIVEA Polska rozpoczyna także lokalne działania, nawiązując długofalową współpracę z fundacją Stonewall. Specjalne szkolenia dla pracowników, wsparcie Marszu Równości w Poznaniu, to początek działań na rzecz inkluzywności, dbania o szacunek i akceptację różnorodności nie tylko w komunikacji wewnętrznej marki.

# Społeczny biznes
 reklama