Marka już od dawna działa w wielu krajach na całym świecie, nie tylko zewnętrznie poprzez indywidualne programy lokalne, ale i wewnętrznie - wspierając swoich pracowników. Specjalna edycja kultowego kremu NIVEA Creme z hasłem #beyou symbolizuje szacunek, troskę oraz akceptację siebie i innych. Krem dostępny jest już wybranych sklepach internetowych.
Do globalnego projektu na rzecz wsparcia inkluzywności w tym roku dołącza NIVEA Polska, która robi pierwszy krok w szerszym podejściu do tematu troski o siebie i innych. Koncept wdrażany już po raz czwarty w różnych krajach świata wychodzi od punktu, jakim jest pielęgnacja skóry pełna miłości i czułości, na którą zasługuje każdy bez względu na kolor czy wiek. Komunikuje także szerzej, by akceptować, szanować innych, podchodząc do nich w taki sam sposób, jak do siebie samego. Limitowana edycja kultowego kremu NIVEA Creme z grafiką na opakowaniu i hasłem #beyou przypomina, że szacunek i możliwość bycia sobą bez względu na preferencje należy się KAŻDEMU.
Od wielu lat NIVEA wspiera różnorodność i szacunek dla każdego, angażując się w projekty komunikacyjne na wielu rynkach świata. W Austrii prowadzony jest program Pride Biz Austria, a w Niemczech firma współpracuje z partnerami zewnętrznymi, jak: Prout at Work, Pokolenie Tęcza, Welcoming Out czy Olivia mach Schule. Na każdym rynku działania mają indywidualny charakter i są dostoswane do rozwoju społecznego kraju, dzięki czemu są bardzo skuteczne. W tym roku oprócz dołączenia do globalnego konceptu związanego z wydaniem limitowanej edycji kremu NIVEA Polska rozpoczyna także lokalne działania, nawiązując długofalową współpracę z fundacją Stonewall. Specjalne szkolenia dla pracowników, wsparcie Marszu Równości w Poznaniu, to początek działań na rzecz inkluzywności, dbania o szacunek i akceptację różnorodności nie tylko w komunikacji wewnętrznej marki.