Hair2go i Kwiat Kobiecości razem dla kobiet

Hair2go i Kwiat Kobiecości razem dla kobiet

Wspólnie będą szerzyć edukację profilaktyki raka szyjki macicy i uświadamiać kobietom, jak ważne są regularne badania ginekologiczne. Po raz kolejny część dochodu z majowej sprzedaży produktów w Hair2Go zostanie przekazana Fundacji Kwiat Kobiecości.

Wśród różnorodnych wyzwań zdrowotnych, z jakimi spotykają się kobiety na całym świecie, rak szyjki macicy pozostaje jednym z najpoważniejszych. W związku z tym tak ważne jest znaczenie profilaktyki, wczesnego wykrywania oraz edukacji w walce z tą chorobą. Bo jest to nowotwór, który można łatwo rozpoznać we wczesnym stadium i skutecznie leczyć. 

Cytologia  i szczepienie

Szczepienia przeciwko HPV oraz regularne badania cytologiczne są kluczowymi narzędziami w walce z rakiem szyjki macicy. Szczepienia są skuteczną metodą zapobiegania zakażeniom HPV, które są główną przyczyną większości przypadków raka szyjki macicy. Natomiast regularne badania cytologiczne pozwalają na wczesne wykrycie zmian przednowotworowych, co umożliwia skuteczne leczenie i poprawia rokowania.

Hair2go wesprze Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości, która towarzyszy i pomaga kobietom walczącym z rakiem szyjki macicy. Zgodnie z ideą, że skoro dbamy o siebie "na zewnątrz", tak samo powinnyśmy pamiętać o swoim zdrowiu i o tym, żeby raz do roku wykonać cytologię, która wcześnie wykonana może uratować nam życie.

Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości jest inicjatywą Idy Karpińskiej i kobiet, które tak jak ona wygrały walkę z rakiem szyjki macicy. „Profilaktyka powinna stać się absolutną normą w naszym społeczeństwie i być szeroko promowana, aby zwiększyć świadomość zdrowotną kobiet. Niestety połowa kobiet w Polsce, u których rozpoznano raka szyjki macicy nigdy nie robiła badania cytologicznego, które może uratować nam życie! Nie bójmy się badać. Nie wstydźmy się badać. Profilaktyka i dbanie o swoje zdrowie, to najlepsze co możemy zrobić dla siebie i swoich bliskich." - mówi Ida Karpińska.

Hair2go będzie szerzyć świadomość zdrowotną wśród kobiet, wspierając w ten sposób walkę z rakiem szyjki macicy. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych będzie edukować oraz przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą. Wszystko po to by nagłośnić problem profilaktyki i diagnostyki raka, edukować i wspierać kobiety. Dodatkowo w kampanię będą zaangażowani eksperci: Ida Karpińska, ginekolog dr Tadeusz Oleszczuk, Katarzyna Białous oraz influencerzy, którzy będą dzielić się swoimi doświadczeniami z zakresu profilaktyki zdrowia.

# Społeczny biznes
 reklama