Europejskie start-upy technologiczne ze wsparciem od Rossmanna

Europejskie start-upy technologiczne ze wsparciem od Rossmanna

Rossmann został partnerem wiosennej edycji MIT Enterprise Forum CEE. Program pomaga nawiązywać współpracę między start-upami z Europy Środkowo-Wschodniej a dużymi, międzynarodowymi firmami.

Rossmann jako lider rynku drogeryjnego wyznacza trendy i wprowadza nowinki technologiczne w swojej branży. Od 2017r. działa aplikacja Rossmann PL, wzbogacana o kolejne usprawnienia jak np. bezpieczne zakupy Rossmann GO. Wielką popularnością cieszy się także drogeria internetowa (na www.rossmann.pl) oraz dostępne w każdej drogerii kasy samoobsługowe.

Bieżąca edycja MIT Enterprise Forum CEE skierowana jest do start-upów technologicznych, działających w obszarach, m.in. nowej energetyki, przemysłu, technologii finansowych i ubezpieczeniowych, zrównoważonego rozwoju, technologii marketingowych, inteligentnego miasta i sklepu autonomicznego.

Program wspierany jest przez Massachusetts Institute of Technology, czyli amerykańską kolebkę innowacyjnej przedsiębiorczości. MIT Enterprise Forum daje start-upom szansę budowania rozpoznawalności i wiarygodności na rynkach zagranicznych. Uczestnictwo w projekcie pozwala na rozwój przełomowych rozwiązań pod okiem doświadczonych przedsiębiorców.

Jest to również niepowtarzalna okazja do nawiązania kontaktów z partnerami biznesowymi oraz zdobycia przewagi rynkowej poprzez współpracę z liderami branży. Oprócz możliwości networkingowych, mentoringu oraz pilotażu w renomowanej firmie partnerskiej, start-upy mają szansę na finansowanie w wysokości nawet do 250 tys. zł w ramach Poland Prize.

Od początku inicjatywy, czyli od 2016 r., wpłynęło ponad 2 tys. aplikacji z 30 państw, a aż 200 firm skorzystało z akceleracji. Wśród najbardziej rozpoznawalnych start-upów, które wzięły udział we wcześniejszych edycjach są m.in.: Telemedico, Hashiona, Genomtec, Zowie, StethoMe, Lerta, Plantalux, WorkAI, PlanetHeroes, Symmetrical AI.

Aplikacje do bieżącej edycji start-upy mogą składać do 28 lutego 2022 r. za pośrednictwem strony internetowej: www.mitefcee.org. Ogłoszenie wyników rekrutacji nastąpi na początku czerwca.

fot. unsplash.com
# Społeczny biznes
 reklama