Dla gabinetów wykonujących takie badania to możliwość włączenia się do ogólnopolskiej, prestiżowej kampanii podnoszącej świadomość tego, jak ważna w walce z nowotworem jest profilaktyka. Tegoroczna akcja prowadzona jest we współpracy ze Stowarzyszeniem,, Amazonki’’ Warszawa-Centrum i portalem ZnanyLekarz.pl.
„Gabinety USG z Różową Wstążką” to akcja, która ma na celu podnoszenie świadomości kobiet na temat profilaktyki raka piersi oraz realną pomoc poprzez ułatwienie im dostępu do kontrolnych badań diagnostycznych. W tegorocznej edycji ich pula została zwiększona do 10 000, aby jeszcze więcej kobiet mogło zadbać o swoje zdrowie.
Avon zaprasza do wzięcia udziału w tegorocznej edycji i współtworzenia sieci najlepszych gabinetów w Polsce, które dbają, by pacjentki regularnie się badały.
Aby dołączyć do akcji, należy zarejestrować gabinet poprzez formularz, który dostępny jest pod poniższym linkiem.
Zgłoszenia można wysyłać do 5 sierpnia 2019 r.
O kampanii
Kampania AVON Kontra Rak Piersi działa już od 1998 roku i jest jedną z największych inicjatyw dedykowanych profilaktyce raka piersi w Polsce. Celem kampanii jest uświadomienie kobietom, że rak nie jest wyrokiem, a regularne badania USG piersi, mogą uratować życie. Działania podejmowane w ramach akcji mają przypominać, że jedynym i najskuteczniejszym sposobem na wczesne wykrycie i efektywne zapobieganie rozwojowi choroby jest regularne wykonywanie badań profilaktycznych.