4 Szpaki wprowadzają nowy dezodorant naturalny i promują profilaktykę zdrowia piersi

4 Szpaki wprowadzają nowy dezodorant naturalny i promują profilaktykę zdrowia piersi

Najnowszy dezodorant od Czterech Szpaków - Wanilia i Palmaroza to kosmetyk wyjątkowy nie tylko ze względu na skuteczne działanie i piękny zapach, ale również (a może przede wszystkim) ze względu na przekaz, który z sobą niesie. A brzmi on: Badaj się!

Nie jest to pusty slogan - stoi za nim historia jednej z klientek marki, która mocno poruszyła firmę i dała do myślenia. Fanka szpakowego dezodorantu podczas aplikacji kosmetyki wyczuła w piersi guzek. Dzięki temu samobadaniu - wykonanemu właściwie przy okazji i trochę niechcący - interwencja mogła zostać podjęta błyskawicznie i na szczęście wszystko skończyło się dobrze.

Od tamtej pory dezodorant - choć przecież to tylko kosmetyk - nabrał dla Czterech Szpaków jeszcze większej wartości i mocy. Oprócz swojego standardowego zadania zyskał funkcję przypominającą nam o czymś ważnym - o wykonywaniu samobadania piersi. I choć aplikowanie palcami dezodorantu to w sumie prozaiczna czynność, nad którą nawet się nie zastanawiamy, wystarczy więcej uwagi i kilka umiejętnie poprowadzonych dodatkowych ruchów, żeby zrobić z tego coś ważnego – potwierdzić swoje zdrowie.

Wspomniały o tym w specjalnym filmie promocyjnym o nim dziewczyny z Fundacji Rak’n’Roll, które na co dzień wybierają właśnie ten sposób przypominania o profilaktyce. (Samo)badanie nie musi się odbywać w atmosferze napięcia czy strachu - to po prostu sposób na… regularne potwierdzanie zdrowia. Na sprawdzenie, czy wszystko jest okej.

Oprócz edukacyjnej etykiety zachęcającej do regularnego badania pierrsi, firma przekaże część środków z jego sprzedaży Fundacji.

# Społeczny biznes
 reklama