Premiery zapachowe Bath & Body Works z okazji otwarcia nowego salonu w Warszawie

Premiery zapachowe Bath & Body Works z okazji otwarcia nowego salonu w Warszawie

Bath & Body Works, amerykańska marka oferująca produkty do pielęgnacji, a także zapachy do domu, otworzyła swój drugi w Warszawie salon, w centrum handlowym Westfield Arkadia. Otwarciu towarzyszyła premiera kolekcji zapachów Gingham.

Firma Bath & Body Works od ponad 30 lat rewolucjonizuje branżę perfumiarską. Tworzy niepowtarzalne zapachy, które przywodzą na myśl najpiękniejsze wspomnienia i przenoszą do cudownych miejsc. 

Globalny lider w dziedzinie kosmetyków do pielęgnacji oraz zapachów do domu poszerzając swoje portfolio sklepów na rynku polskim, daje klientom możliwość odkrywania nowych, sezonowych limitowanych kolekcji. Konsumenci mają także okazję wypróbowania ponadczasowych serii, zawsze dostępnych w ofercie.

Otwarciu nowej lokalizacji Bath & Body Works towarzyszyła premiera najnowszej kolekcji zapachów w ramach kampanii “Find Your Gingham”. Dzięki rozszerzeniu oferty zapachów Gingham, marka zachęca klientów do odnalezienia zapachu, z którym najbardziej się identyfikują i oznaczenia swojego wyboru w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #FindYourGingham. 

Trzy zupełnie nowe odsłony są inspirowane oryginalnym zapachem Gingham, dzieląc z nim część nut zapachowych, każda z nich jednak to osobna interpretacja i unikatowy profil olfaktoryczny.


Oryginalny zapach Gingham, miał na celu uosobienie wszystkiego, za co klienci cenią Bath & Body Works — świeżości i radości, pod postacią mieszanki zapachowej niebieskiej frezji, białej brzoskwini, świeżej klementynki, fiołka i czystego piżma. 

Nowe odsłony obejmują:
Gingham Gorgeous - z nutami różowych truskawek, nektaru brzoskwiniowego i kwiatów piwonii jest najbardziej kwiatową odsłoną;
Gingham Fresh - z nutami soczystej gruszki, musującej klementynki i świeżych stokrotek jest najświeższą i najbardziej radosną odsłoną;
Gingham Glow - z nutami złocistego nektaru, płatków nagietka i skąpanego w słońcu drewna sandałowego to najbardziej elegancka i olśniewająca odsłona.

# Newsy handel
 reklama