Coty: zapachy Adidas Vibes robią nastrój i podążają za emocjami

Coty: zapachy Adidas Vibes robią nastrój i podążają za emocjami

Coty wprowadza nową kolekcję zapachów adidas „Vibes”, która jest owocem połączenia wiedzy perfumiarskiej z neuronauką. To nie tylko zapachy, ale także forma wpływania na nastrój, klimat oraz wyrażenia indywidualnego stosunku do świata i życia.

Stworzone we współpracy ze światowej sławy twórcami perfum, zapachy z linii „Vibes” powstały z myślą o różnych okazjach, sytuacjach i indywidualnych potrzebach różnych grup użytkowników – od sportowców, którzy korzystają z chwili wolnego w trakcie przerwy między treningami, aż po prowadzących aktywny tryb życia konsumentów śledzących najnowsze trendy w modzie. Wszystko to na podstawie wiedzy na temat wpływu zapachów na ludzkie emocje.

Zapach emocji

Inspirowana sportowym dziedzictwem marki adidas, kolekcja sześciu wyjątkowych wód perfumowanych (EDP) ma na celu pozytywnie wpływać na nastrój i samopoczucie, jednocześnie wpasowując się w dynamikę współczesnego stylu życia. Każdy flakon oddziałuje kolorem, oddając ruch i dynamiczny charakter marki oraz wzbudza zainteresowanie i emocje zarówno aktywnym sportowcom, jak i śledzącym trendy konsumentom.

W obliczu wszechobecnego dziś pędu, presji i wyzwań, przez które tak trudno nam się zatrzymać i być tu i teraz, kolekcja „Vibes” idealnie wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów i wykracza poza granice tradycyjnej kategorii zapachowej. Wody perfumowane z nowej linii mają pozytywnie wpływać na nasze samopoczucie i podążać za aktualnym nastrojem.

Co znajdziemy w kolekcji?

ŁAP CHWILĘ to dwa zapachy: Full RechargeHappy Feels, które mają wprowadzić odrobinę przygody do codziennego życia i dodać pewności siebie, aby jeszcze lepiej sprostać codziennym wyzwaniom. Full Recharge pozwala na ucieczkę od rutyny dzięki odświeżającym, nutom szałwii muszkatołowej i białej tui. Z kolei Happy Feels zapewnia błogie uczucie szczęścia i beztroski za sprawą pikantnych nut ekstraktu z grejpfruta i kojącego aromatu jaśminu.

W chwilach relaksu i odprężenia warto sięgnąć po wody WRZUĆ NA LUZ, które pomagają w każdej sytuacji być sobą i zachęcają do tego, by celebrować chwile, które mamy dla siebie. Chill Zone tonuje umysł i zmysły dzięki kojącym nutom lawendy i wanilii, wprowadzając w stan relaksu i błogości. Get Comfy z nutami wanilii i mandarynki zapewnia uczucie komfortu i wewnętrznego spokoju.

Gdy żyjemy intensywnie i w ciągłym biegu, z jednej strony potrzebujemy zastrzyku energii, z drugiej twardego stąpania po ziemi i pragmatyzmu. Tu z energetyzującym wsparciem przychodzą zapachy WŁĄCZ MOC: korzenny Energy Drive z nutami kardamonu i różowego pieprzu oraz Spark Up, ze słodką pomarańczą doprawioną szczyptą czarnego pieprzu. Taki zapachowy koktajl dodaje wigoru i pomaga jeszcze lepiej stawiać czoła trudnościom, realizować plany i osiągać kolejne cele.

Dla niej, dla niego, dla nich

Każdy z zapachów pozwala wyrazić siebie i podkreślić naszą indywidualną ekspresję. W Energy Drive i Full Recharge odnajdziemy nuty bardziej uchodzące za męskie, zaś w Happy Feels i Spark Up bardziej kobiece. Z kolei Chill Zone and Get Comfy to propozycje unisex.

Aby jeszcze lepiej zaprezentować nowy wymiar zapachów, do promocji „Vibes” marka adidas zaprosiła wyjątkowych ambasadorów. Wśród nich są: znana młodemu pokoleniu piosenkarka Ava Max, utalentowana gimnastyczka Nia Dennis i wschodząca gwiazda lekkoatletyki Sasha Zhoya. Każdy z nich odzwierciedla ducha poszczególnych zapachów i wartości marki. Wibrująca energia Avy, pozytywne nastawienie Nii i niezłomność Sashy doskonale oddają charakter oraz reprezentują różne podejścia i style życia, do których nawiązują zapachy z linii „Vibes”.

Czując trendy

Stefano Curti, Chief Brands Officer for Consumer Beauty w Coty mówi: „Przy współczesnym tempie życia często ucieka nam, jak ważne jest to, by celebrować momenty i naprawdę być tu i teraz. Nowa kolekcja adidas „Vibes” wykorzystuje niezwykłą moc zapachów, która pomaga wrócić i na nowo połączyć się ze sobą. Każdy z zapachów z nowej linii pozytywnie wpływa na samopoczucie i poprawia nasz ogólny dobrostan. Łącząc nowatorskie formuły z duchem czasu w Coty nieustannie się rozwijamy i wykraczamy poza granice świata zapachów”.

Clean fragrances

Kolekcja „Vibes” została stworzona z troską o planetę. Opakowanie w znacznej mierze pochodzi z surowców z recyklingu. Korek powstał w 96% z recyklingowanego plastiku
z odzysku, zaś flakon w 25 % z recyklingowanego szkła. Formuła perfum jest wegańska. W procesie produkcji wykorzystano też alkohol z upcyklingu, pozyskiwany z emisji węgla, co oznacza, że dwutlenek węgla zamiast emisji do atmosfery został przetworzony w alkohol.

Zapachy dostępne są w pojemnościach 100 ml, 50 ml i 30 ml, w cenach ustalonych przez dystrybutorów.

Twórcy perfum adidas

Wśród twórców perfum, stojących za kolekcją adidas „Vibes” są: Gabriela Chelariu, Ilias Ermenidis, Fabrice Pellegrin, Emilie Coppermann, Marypierre Julien i Frank Voelkl, którzy mają na swoim koncie współprace z takimi markami jak Calvin Klein, Diptyque i Glossier. Każde z nich odpowiada za jeden z sześciu zapachów: Frank Voelkl za SPARK UP, Fabrice Pellegin za ENERGY DRIVE, Marypierre Julien za HAPPY FEELS, a Emilie Coppermann za FULL RECHARGE. Gabriella Chelariu stworzyła GET COMFY, a Ilias Ermenidis to twórca CHILL ZONE.

O COTY INC. 
Założony w Paryżu w 1904 Coty to jeden z największych światowych koncernów kosmetycznych z szerokim portfolio kultowych marek zapachów, kosmetyków kolorowych, do twarzy i ciała. Produkty Coty, zarówno te luksusowe, jak i mass marketowe są dostępne w 125 krajach na całym świecie. Coty i należące do niego marki wspierają swoich konsumentów w tym, by mogli być wolni i wyrażać siebie, kreując własną wizję piękna.
O marce adidas
Adidas to światowy lider w branży produktów sportowych, z siedzibą w Herzogenaurach w Niemczech. Firma zatrudnia ponad 59,000 na całym świecie, a w 2023 roku jej wyniki sprzedaży wyniosły 21.4 miliardów euro.
Polecamy także:
10 faktów, czym kierują się Zetki wybierając zapach dla siebie
Mintel: Kluczowe trendy dla branży beauty w latach 2025-2030 - od personalizacji po beauty nostalgię
Nicolas Hieronimus, L’Oréal Group, o wzroście kategorii perfum
# Nowości kosmetyczne
 reklama