Marion: naturalność, eko-opakowania i działania społeczne marki zyskują na znaczeniu

Marion: naturalność, eko-opakowania i działania społeczne marki zyskują na znaczeniu

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Emilia Szymczak, dyrektor marketingu Marion:

Konsumenci XXI w. stają się coraz wrażliwsi na produkty, które nabywają. W dużej części są świadomymi nabywcami, dla których nie tylko cena stanowi główne kryterium wyboru. To, co cenią oni nade wszystko, to: naturalne składy, ekologiczne opakowania, a także pewna wartość dodana (na przykład angażowanie się marki w sprawy lokalne czy problemy światowe).

W Marion podążamy za oczekiwaniami naszych odbiorców i wszystkie te elementy staramy się uwzględniać w bieżącej strategii marki. Przykładem mogą być kosmetyki do pielęgnacji stóp z serii KOALA. Mają proste ekologiczne składy, a 1% ze sprzedaży produktów jest przez nas przekazywany na rzecz australijskiego szpitala dla koali - Port Macquarie Koala Hospital w Nowej Południowej Walii, który jest pierwszym na świecie ośrodkiem rehabilitacyjnym poświęconym wyłącznie opiece i ochronie dzikich koali. Jak Państwo z pewnością pamiętają w wyniku pożarów w Australii zginęło około ośmiu tysięcy koali, a te uratowane przed żywiołem, poparzone, odwodnione potrzebują naszego wsparcia w walce o zdrowie i bezpieczną przyszłość.

Naszą misją jest produkcja polskich kosmetyków, które w jak największym stopniu oparte będą na składnikach wysokiej jakości i jednocześnie pozostaną dostępne dla każdego. Chcemy komunikować to szeroko naszym odbiorcom, a z reakcji, jakie wysyłają do nas klienci marki widzimy, że nasze działania cieszą się ich zaufaniem. To nas cieszy!

 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Dramers - Export Key Account Manager Oferta pracy: Resibo - Przedstawiciel handlowy/Przedstawicielka handlowa ds. eksportu Oferta pracy: Cosibella - Specjalista/ka ds. Hurtu Zagranicznego Marek Własnych Oferta pracy: Veoli Botanica - Key Account Manager Oferta pracy: Eurus - Specjalista ds. promocji w dziale Trade Marketingu Oferta pracy: Silcare - Export Manager - rynki DACH Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Venita - Technolog Kosmetyków Oferta pracy: Croda - Country Marketing Associate Oferta pracy: BasicLab - Specjalista ds. rozwoju nowych produktów (NPD Specialist) Oferta pracy: Eveline Cosmetics - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: Wibo - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm - Młodszy Specjalista ds. Treści Produktowych Oferta pracy: Silcare - Business Development Manager Oferta pracy: Hebe - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Oferta pracy: Marion - Key Account Manager Oferta pracy: Baltic Company - Specjalista ds. CRM i Marketing Automation Oferta pracy: Trichopartner - Export Manager Oferta pracy: Specjalista ds. eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Nivea Polska - Key Account Manager Oferta pracy: Project manager - Paese Oferta pracy: Export Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Super-Pharm - Head of Skin and Beauty and Lux Categories Oferta pracy: MG Evolution - Kierownik Produkcji Oferta pracy: Forte Sweden - Junior Key Account Manager / Junior Product Manager w Dziale Marek Prywatnych Oferta pracy: Menedżer ds. Eksportu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Mokosh - Specjalista/Specjalistka ds. sprzedaży eksportowej Oferta pracy: 4Mass - Key Account Manager