Dla niemal połowy millenialsów sektor kosmetyczny jest potencjalnie atrakcyjny zawodowo

Dla niemal połowy millenialsów sektor kosmetyczny jest potencjalnie atrakcyjny zawodowo

Sektor IT postrzegany jest przez pracowników w Polsce jako najbardziej atrakcyjny. Określiło go w ten sposób 51 procent ankietowanych - wynika z opublikowanego raportu z badania Randstad Employer Brand Research.

Stosunkowo wysoko znalazła się branża kosmetyczna. Co prawda potencjalna praca w biznesie kosmetycznym przegrała z branżą motoryzacyjną i komponentami motoryzacyjnymi, ale sektor jest w pierwszej szóstce najbardziej pożądanych. Dobrą opinię respondenci wyrazili bowiem o firmach reprezentujących biznesy: chemiczny, medyczny, farmaceutyczny i kosmetyczny. I to właśnie czynnik reputacyjny, a nie kwestie finansowe czy możliwość rozwoju kariery, był tu głównym determinantem.

W sektorze kosmetycznym najchętniej zatrudniliby się przedstawiciele millenialsów. Respondenci z tej generacji jako najbardziej atrakcyjne w kontekście zatrudnienia wymieniają sektory: motoryzacyjny (52 proc.), IT (51 proc.) oraz farmaceutyczny i kosmetyczny (49 proc.).
 

Polecamy:
Raport The Future 100:2024 - które trendy są istotne w tym roku dla branży piękna?
Inkluzywny język w biznesie: fanaberia czy konieczność?
Nicholas Hieronimus, L'Oréal: Klasa średnia zapewnia wzrost rynku kosmetycznego
# Raporty tematyczne
 reklama