Yope wobec epidemii

Yope wobec epidemii

Karolina Kuklińska-Kosowicz – współwłaścicielka marki YOPE:

Znaleźliśmy się w sytuacji, która jest dla wszystkich dużym zaskoczeniem i wyzwaniem. Wielu ludzi cierpi, każdy jest potencjalnie narażony na zetknięcie z wirusem. Sytuacja, nawet jeśli pozostajemy w dobrym zdrowiu, dotyka nas wszystkich – pod względem organizacji życia, pracy i także często pod względem ekonomicznym.

Ewidentnie czeka nas czas wymuszający zmianę stylu życia i zachowań konsumenckich, a przede wszystkim czas izolacji od bliskich i przyjaciół. Do tego mamy świadomość, że nadchodzi trudny okres dla gospodarki – i tej w mikro,  i w tej makroskali.    

Jednak na tyle, na ile jest to możliwe, w YOPE nie spuszczamy z tonu i intensywnie pracujemy by utrzymać sprawne funkcjonowanie firmy. Jesteśmy świadomi wzrostu zapotrzebowania na nasze produkty – kosmetyki codziennego użytku i środki czystości są w tej chwili produktami pierwszej potrzeby.

Dlatego w zaistniałej sytuacji konieczności ciągłego mycia i dezynfekcji dłoni, staramy się sprostać wymaganiom konsumentów. Sukcesywnie wprowadzamy do sprzedaży zwiększone partie naszych mydeł w płynie, mydła antybakteryjnego i płynu antybakteryjnego i środków czystości, a także kosmetyków pielęgnujących skórę, jak kremy do rąk i balsamy.

Mimo wstrzymania działalności naszego butiku na ulicy Mokotowskiej, zakup produktów YOPE jest wciąż możliwy w punktach partnerskich i sieciach drogeryjnych, odbywa się też sprzedaż za pośrednictwem drogerii online i poprzez nasz sklep internetowy. Wszystko przy zachowaniu wymaganych zasad bezpieczeństwa i higieny.

YOPE –  #zostajęwdomu WSZYSTKO W PORZĄDKU

Produkcja i sprzedaż produktów YOPE, to jednak nie wszystko.

Epidemia i konieczność pozostania w domu zbiegła się w czasie z naszą coroczną wiosenną akcją promocji środków czystości. Już wcześniej przygotowaliśmy kampanię o wiosennych porządkach pod hasłem „Wszystko w porządku”, co zbiegło się z ogólnopolską akcją nawołującą do pozostania w domach, do której w naturalny sposób się przyłączyliśmy.

Razem z przyjaciółmi marki szukamy sposobów na #zostajęwdomu. Najważniejsze na czas odosobnienia jest wsparcie bliskich osób, okiełznanie dzieciaków w domu kiedy w jednym pokoju odbywa się home schooling, a w drugim regularny ośmiogodzinny home office. Z YOPE to wszystko może być łatwiejsze! Pomysły i porady znajdziecie na naszym blogu na stronie internetowej www.yope.me oraz na profilach YOPE na social mediach.

# Newsy producenci
 reklama