Współpraca marki AA i Fundacji Różowa Skrzyneczka

Współpraca marki AA i Fundacji Różowa Skrzyneczka

W ramach kampanii #wiedzaintymnAA, w której marka AA edukuje na temat zdrowia i pielęgnacji miejsc intymnych, rozpoczęła się współpraca marki z Fundacją Różowa Skrzyneczka w województwie pomorskim.

Fundacja i marka AA chcą wspólnie przeciwdziałać ubóstwu menstruacyjnemu i wspierać kobiety. Czy wiecie, że ubóstwo menstruacyjne, czyli brak dostępu do środków higieny osobistej podczas miesiączki, dotyczy blisko aż 500 000 Polek? Pół miliona kobiet po prostu nie stać na podpaski lub tampony! Zgodnie ze statystykami podawanymi przez Fundację, co piąta polska uczennica opuszcza lekcje przez brak podpaski, a co dziesiąta z tego powodu w ogóle nie wychodzi z domu. Problem ten wynika między innymi z braku edukacji i tabuizacji (czyli robieniem z miesiączki tematu, o którym nie wypada mówić głośno).

Pora to zmienić! Dlatego marka AA wspiera fundację Różowa Skrzyneczka między innymi poprzez dostarczenie produktów do higieny intymnej do współpracujących z fundacją ośrodków. Jeśli znacie: uczelnie, szkoły, miejsca pomocowe w województwie pomorskim, które nie mają jeszcze RÓŻOWEJ SKRZYNECZKI, zgłoście je do objęcia programem – wspólnie możemy wiele zdziałać! 
Link do formularza znajdziecie tutaj: shorturl.at/iLTW6

fot. unsplash.com
# Newsy producenci
 reklama