Warsztaty Wella Professionals - marka mocno stawia na edukację partnerów biznesowych

Warsztaty Wella Professionals - marka mocno stawia na edukację partnerów biznesowych

Marka Wella po raz kolejny spotkała się z 19 stylistami i edukatorami z 12 krajów Europy Wschodniej. Tym razem wydarzenie poświęcone było edukacji w zakresie technologii koloryzacji Illumina Colors. Ale to nie wszystko! Uczestnicy mieli możliwość przeszkolenia się z video marketingu w celu zwiększania swoich umiejętności marketingowych w social mediach.

Wiadomo: im lepsze umiejętności stylisty, tym większe zadowolenie klientek i wzrost lojalności, co przekłada się bezpośrednio na wyniki biznesowe salonu. Oprócz znajomości najlepszych technik koloryzacji i strzyżenia trzeba jednak także umieć wypromować siebie i swój salon. Media społecznościowe są tu doskonałym narzędziem dla stylistów. Dla edukatorów media społecznościowe są również kluczowe – dzięki nim cyfrowy wpływ Wella Education na branżę kosmetyczną jest coraz silniejszy.

Prace edukatorów i stylistów włosów Welli są naprawdę inspirujące dla profesjonalistów i klientów na całym świecie, co jest bardzo zauważalne na social mediach poprzez reakcje i komentarze. Im więcej postów, reelsów i video contentu opublikowanego przez szkoleniowców i stylistów, tym większa szansa na dotarcie z pożądanym przekazem do większej ilości fanów marek z portfolio Wella.  

Tego typu spotkania, organizowane średnio dwa razy do roku, pozwalają firmie na kreowanie pozytywnego wizerunku i zacieśnianie relacji biznesowych z klientami. W spotkaniu udział wzięła Julia Pushkareva, general manager Wella Company EE. Podzieliła się z uczestnikami swoją perspektywą na temat budowania marki personalnej i obecności w social mediach. Użyła przykładów na podstawie własnych doświadczeń i odpowiedziała na pytania dotyczące obecnych trendów na platformach społecznościowych - ze szczególnym naciskiem na LinkedIn i Instagram.

Spotkanie zostało zorganizowane przez dział edukacji Wella Company, a szczególności Aleksandrę Chmiel i Adriannę Kuźnar. Do spotkania dołączyła też Marta Furman, commercial manager, która była na miejscu, aby dzielić się wiedzą z uczestnikami na temat topowego produktu marki. Dodatkowo, Ursus Schweitzer, senior manager product development, który na co dzień pracuje z Darmstadt, zaprezentował ciekawe informacje na temat Illumina Colors z punktu widzenia R&D, Research & Development.

To właśnie edukacja wyróżnia Wella Professionals we współpracy z salonami fryzjerskimi. Firma oferuje zarówno szkolenia całkowicie bazowe dla osób rozpoczynających pracę z marką, ale też szkolenia dla bardzo zaawansowanych stylistów (Wella Color Expert). Ponadto wszyscy edukatorzy, zanim zostaną pełnoprawnymi szkoleniowcami, muszą przejść przez intensywny program EdAc (Education Academy).

# Newsy producenci
 reklama