Agencja odpowiada za stworzenie koncepcji, opracowanie produktów, kreację oraz produkcję contentu i organizację eventów.
- Zajęliśmy się tym projektem kompleksowo, od współtworzenia strategii marki przez rozwój produktowy, proces produkcji, aż po tworzenie modelu dystrybucji - potwierdza Paweł Walicki, prezes Warsaw Labs. Siostrzana agencja Warsaw Creatives stworzyła identyfikację wizualną marki, design opakowań, jak również zajęła się produkcją contentu i nadchodzących eventów marki.
Marka Cosmoss kieruje swoją linię produktową do osób, które chcą zadbać o swoje samopoczucie w duchu mindfulness. Promując równowagę i regenerację, brand zadebiutował na rynku z kosmetykami do pielęgnacji cery (żel oczyszczający, krem nawilżający, antyoksydacyjny olejek z CBD), medytacyjną mgiełką w formie wody perfumowanej oraz dwiema herbatami ziołowymi. Swoje produkty marka podzieliła na trzy rytuały: świtu, dnia oraz zmierzchu. Każda z kategorii powstała z myślą o holistycznym dbaniu o samopoczucie w zgodzie z rytmem dnia.
Marka uruchomiła konto na Instagramie pod koniec sierpnia, na tydzień przed premierą produktów. Budując atmosferę tajemnicy i oczekiwania wokół marki, w dniu premiery produktów Cosmoss brand obserwowało ponad 34 tysięcy followersów, dziś to już prawie 1,5 mln.
Produkty dostępne są w sprzedaży przez stronę cosmossbykatemoss.com. Od 6 września kosmetyki są dostępne na wyłączność w domu towarowym Harrods, a w najbliższych tygodniach pojawią się informacje o kolejnych punktach dystrybucji.