Tołpa: linię Sebio promują dziewczyny, które odkryły jej skuteczne działanie

Tołpa: linię Sebio promują dziewczyny, które odkryły jej skuteczne działanie

Na początku roku marka Tołpa przedstawiała nowości z linii sebio. - matujący krem korygujący BB, głęboko oczyszczającą maskę-peeling gommage z czystym srebrem oraz musujący żel-peeling z kamforą do mycia twarzy.

Teraz dowody na skuteczność kosmetyków prezentują dziewczyny, które podjęły wyzwanie marki i przez kilka miesięcy pielęgnowały swoją skórę kosmetykami dermo face sebio.

Do projektu ambasadorskiego zaproszono dziesięć dziewczyn z problemami skórnymi o różnym nasileniu. Przez trzy miesiące testowały dermokosmetyki pod okiem specjalisty i na bieżąco relacjonowały postępy w swojej pielęgnacji. Zwieńczeniem całości była wspólna sesja zdjęciowa z Panią Ekscelencją.

Co mówią o swoich doświadczeniach?

OlaAleksandra, 21 lat:

„Przed rozpoczęciem planu pielęgnacyjnego od tołpy moja skóra była w złym stanie. Bardzo się przetłuszczała, ale były też suche skórki, pryszcze i dużo blizn i przebarwień. Teraz jest dobrze nawilżona, nie pojawiają się suche miejsca i nie przetłuszcza się tak bardzo. To wszystko zasługa dobrego nawilżenia! Zmiany trądzikowe pojawiają się rzadziej lub wcale. Przebarwienia zdecydowanie się rozjaśniły lub zniknęły w całości, a blizny spłyciły się, na co nawet nie liczyłam! Największy wpływ na polepszenie się stanu mojej skóry miała dobrze dobrana do mnie i moich potrzeb, świadoma i konsekwentna pielęgnacja.”

NataliaNatalia, 27 lat:

„Mam skórę mieszaną z tendencją do pękających naczynek. Co jakiś czas powracają do mnie irytujące niedoskonałości, cera niemiłosiernie się błyszczy, zwłaszcza w strefie T, a pory nie dość, że są otwarte to jeszcze bardzo widoczne. (…) Przypadł mi do gustu klasyk od tołpa, czyli peeling 3 enzymy. Moim zdaniem powinna mieć go każda z nas, która boryka się z irytującymi problemami cery i błyszczeniem.”

Pani Ekscelencja należy do grona najlepszych polskich influencerek. Współpracuje z marką tołpa od 2019, to już kolejna kampania, przy której marka i instagramerka działają wspólnie.

Jak sama mówi o ambasadorkach: „Jestem dumna, że mogłam obserwować, jak dziewczyny dzień po dniu odzyskują pewność siebie. Jesteście najlepszym dowodem na to, że warto walczyć o swoją skórę.”

# Newsy producenci
 reklama