OCEANIC z nową kampanią AA Aloes Pink skierowaną do kobiet 25+

OCEANIC z nową kampanią AA Aloes Pink skierowaną do kobiet 25+

Właśnie ruszyła najbardziej różowa kampania tego sezonu –  digitalowa kampania 360 AA ALOES PINK. 

W assetach digitalowych wykorzystano materiały influencerskie przygotowane przez influencerkę beauty – Weronikę Bociąg. Głównym kanałem komunikacji będzie Tik-Tok.

Gama kosmetyków AA ALOES PINK to multinawilżający program pielęgnacji każdego typu skóry, a zwłaszcza odwodnionej i wrażliwej, wymagającej ukojenia i regeneracji. Kosmetyki zawierają unikatowy ekstrakt z różowego aloesu, opatentowany przez Laboratorium OCEANIC, który inicjuje mechanizmy nawodnienia oraz odbudowy bariery hydrolipidowej naskórka. Efekt? Komfort już od 1. minuty i nawilżenie do 72 godzin!  Hipoalergiczne formuły kremów na dzień i na noc mają przyjemne, błyskawicznie wchłaniające się konsystencje.

Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25-35 lat i potrwa do 12.06.​ Odkryjcie moc ekstraktu z różowego aloesu. Producent zachęca konsumentki do lajkowania, komentarzy i nagrywania własnych tik toków pod beat:​ I-LIKE-PINK!​

 

# Newsy producenci
 reklama