Oceanic z kampanią reklamową AA Intymna

Oceanic z kampanią reklamową AA Intymna

Wystartowała kolejna w tym roku kampania marki AA. Projekt #jestemwrazliwAA związany jest z jubileuszem 40-lecia marki.

Tym razem komunikacja dotyczy marki AA Intymna, obejmującej produkty do pielęgnacji miejsc intymnych.

Dla wielu Polek rozmowy o higienie miejsc intymnych to nadal wstydliwy i wrażliwy temat. Marka AA Intymna chce to zmienić i zachęcić do świadomego dbania o tę strefę kobiecego ciała.

Marka AA wspiera kobiety w dbaniu o najwrażliwsze miejsca ciała już od pond 30 lat. To właśnie AA wprowadziła w 1990 r. pierwszy płyn do higieny intymnej dla Polek. To była prawdziwa rewolucja jak na tamte czasy! Oferta marki AA Intymna sukcesywnie się powiększała i dziś znajdują się w niej produkty (płyny, emulsje, chusteczki), zapewniające komfort i właściwą pielęgnację dopasowaną do różnych potrzeb - związanych choćby z wiekiem czy zmieniającą się fizjologią, np. w ciąży czy po porodzie. Do dziś wspólnie z ekspertami marka AA dostarcza rzetelną wiedzę na temat higieny i zdrowia miejsc intymnych.

Marka podejmuje długofalowe działania edukacyjne, pokazujące wrażliwość marki AA na realne kobiece problemy. Przy okazji odpowiada na najbardziej wrażliwe pytania związane z intymnością. Kampania AA Intymna obejmie działania CSR, outdoor oraz digital. W ramach kampanii wystartuje cykl edukacyjnych video #WIEDZAINTYMNAA.

# Newsy producenci
 reklama