Dawkę teorii w połączeniu z praktyką zapewnili eksperci, a o niepowtarzalny klimat zadbał zespół Saturn Jazz Band.
Podobnie jak jazz łączy tradycję z innowacją, tak produkty Neutrogena Retinol Boost łączą sprawdzone metody z nowoczesnymi odkryciami naukowymi, nie zapominając przy tym o dostarczaniu przyjemności.
Spotkanie poprowadziła dziennikarka, autorka książek i podcastów Anna Jurgaś, a o linii Retinol Boost opowiedziała Marta Krzemińska, brand activation manager marki Neutrogena. O dawkę inspirującej wiedzy z zakresu procesów starzenia się skóry i pielęgnacji anti-aging, w tym analizę skóry live, zadbały kosmetolożka Magdalena Komorowska (@dla_kosmetologow) oraz technolog Magdalena Kaczanowicz (@racjapielegnacja). Natomiast Jowita Michalska, ekspertka w obszarze nowych technologii, poruszyła temat longevity i lifehacków pozwalających cieszyć się młodym wyglądem na przez długie lata.
Koncept i scenografię spotkania przygotował Dom Produkcyjny Highnoon. Za działania PR odpowiada agencja Quality Public Relations. O stylizację ekspertek i prowadzących zadbała Jolanta Czaja-Przesmycka (@czaja_wyczaja).