Luksusowa marka Valentino wzmacnia się w kategorii beauty

Luksusowa marka Valentino wzmacnia się w kategorii beauty

Valentino inwestuje w nową kolekcję perfum oraz ekskluzywne produkty do makijażu. Włoski dom mody wzmacnia swoją pozycję w luksusowej przestrzeni kosmetycznej. Skupia się na swojej historii haute couture, aby wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku luksusowego piękna.

Rzymski dom mody wprowadza nową linię perfum „Anatomy of Dreams”. Ponadto, zaczyna stawiać coraz śmielsze kroki w segmencie produktów do makijażu. Valentino Beauty chce coraz mocniej zaznaczyć swoją pozycję na rynku high-endowych kosmetyków. 

To strategiczny krok dla rozwoju domu mody. Licencja na perfumy i kosmetyki Valentino należy do francuskiego giganta kosmetycznego L’Oréal. Flagowy zapach Valentino Born in Roma nieustannie utrzymuje się w pierwszej trójce prestiżowych zapachów dla kobiet i mężczyzn. 

Dobre wyniki sprzedaży perfum Valentino Beauty przyczyniły się również do wzrostu sprzedaży działu L’Oréal Luxe o 1,8%. 

- Chodzi o podniesienie statusu marki. Valentino już jest numerem jeden w kategorii mody haute couture we Włoszech, chcemy więc nadal dążyć do bycia najlepszymi, także w dziedzinie kosmetyków - powiedziała Claudia Marcocci, Global President Valentino Beauty, w rozmowie z Cosmetics Business. - Valentino to haute couture – to jest w DNA naszej firmy – a to oznacza produkty naprawdę skrojone na miarę dla klienta - dodała. 

- Nasza marka perfum jest bardzo rozwinięta w USA, a w Chinach jesteśmy coraz silniejsi w segmencie makijażu. Chcemy rozwinąć sprzedaż naszych produktów na kolejne rynki - zauważa Marcocci. - Do tej pory skupialiśmy się na jednym filarze zapachowym [Born in Roma], ale wierzę, że nowa kolekcja zapachowa pokaże inną stronę marki.

# Newsy producenci
 reklama