Marka beBIO z kampanią telewizyjną

Marka beBIO z kampanią telewizyjną

Ewa Chodakowska współtwórczyni naturalnej, polskiej marki kosmetycznej beBIO zapewnia, że jej włosy są piękniejsze niż kiedykolwiek dzięki naturalnym kosmetykom.

Wypowiedź najpopularniejszej trenerki w Polsce pojawia się w pierwszej, nowej reklamie telewizyjnej naturalnych produktów do pielęgnacji włosów beBIO.

Spot został zrealizowany w konwencji wywiadu z Ewą Chodakowską, która opowiada o swoim życiu, zachowaniu równowagi i pielęgnacji włosów. Reklama jest lekka, przyjemna i niezwykle energetyczna jak sama trenerka. Spot został wyprodukowany przez Agencję Visual Crafters, a reżyserem jest Kuba Kossak. Kampania reklamowa naturalnych kosmetyków do pielęgnacji włosów beBIO wystartowała 1 czerwca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.  

Ewa Chodakowska zachęca do prowadzenia zdrowego stylu życia. Od wielu lat motywuje Polaków do ćwiczeń fizycznych, podniosła z kanap miliony osób, przekonuje do zdrowej diety, a także do pielęgnacji ciała i włosów naturalnymi kosmetykami. Fanki Ewy Chodakowskiej obserwują każdego dnia, że włosy trenerki są w coraz lepszej kondycji, szybciej rosną, są zagęszczone, piękne i lśniące.

Nie tylko Ewa Chodakowska, ale także tysiące innych kobiet potwierdzają niezwykle dobroczynne działanie naturalnych szamponów, odżywek i masek do włosów beBIO. Dzięki nim na głowie pojawia się mnóstwo nowych kosmyków tzw. baby hair, włosów jest więcej niż kiedykolwiek, odzyskują zdrowie i doskonałą kondycję.

Nowa reklama kosmetyków beBIO jest dynamiczna jak sama Ewa, ale też podkreśla nieodłączną cechę kosmetyków – naturalność. „Jestem pewna, że spot będzie bardzo zauważalny, wyróżniający się w bloku reklamowym, inspirujący do dokonywania świadomych wyborów dobroczynnych i naturalnych kosmetyków” mówi partnerka biznesowa trenerki – Magdalena Szymanowska.

 

# Newsy producenci
 reklama