GOT2B i Live z kampanią dla gamerów

GOT2B i Live z kampanią dla gamerów

Karolina Nieuczesana Brodnicka, Paulina Shini Górczyńska, Bartosz Xntentacion Rudecki, Filip Testree Mątowski oraz Maciej Kezman Gramacki w digitalowej odsłonie kampanii Uncensored marek got2b oraz Live kierowanej do młodej społeczności polskich graczy.

To pierwsza tego typu obecność marek beauty w świecie gamingu. Głównym motywem kampanii jest podkreślenie, że warto kreować swój własny styl zgodnie ze swoimi przekonaniami, nawet z dozą buntu - tak jak gracze.

„Świat marek got2b i Live to świat ludzi odważnych, kreatywnych, bezkompromisowych w kreowaniu własnego stylu. Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z popularnymi młodymi streamerami. Każdy z nich to niepowtarzalna osobowość, która inspiruje rzeszę młodych fanów gamingu. Dla nas to bardzo ważna przestrzeń dla budowania świadomości naszych marek wśród tej grupy konsumentów” - mówi Adam Simkowski, przedstawiciel firmy Henkel, odpowiedzialnej za dystrybucję produktów got2b i Live w Polsce.

Kampania zakłada działania contentowe z influencerami prowadzone na ich kanałach social media oraz Twitch.

Koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii przygotowała agencja marketingu esportowego Teamplay Agency, media zakupił Wavemaker Poland, za produkcję video odpowiada firma Hola Hola Film.

 

# Newsy producenci
 reklama