“Skintuzjaści”, bo taki przydomek zyskali wielibiciele pielęgnacji na Tik-Toku, śledzą swoich ulubionych influencerów na platformie, żeby jako pierwsi poznać urodowe triki i nie przegapić urządzeń, które w danym momencie są najbardziej na topie.
Skintuzjaści to najczęściej spragnieni innowacji i obeznani z nowymi technologiami Millenialsi i przedstawiciele generacji Z, którzy wiedzą, czego chcą. Okazuje się, że chcą FOREO, umieszczając markę na 1. miejscu wśród najczęściej oglądanych urządzeń do pielęgnacji skóry na TikToku na całym świecie, dzięki oszałamiającym 160,2 MILIONOM wyświetleń.
- W przypadku FOREO postanowiliśmy połączyć źródło energii wielokrotnego ładowania i szaloną trwałość produktu, a to, co otrzymaliśmy to TESLA pielęgnacji skóry. Łączy nas jedna wspólna cecha - jako marki napędzamy całą kategorię naszej branży. Dosłownie masowo - wyjaśnia Boris Trupcević, FOREO CEO. - Można twierdzić, że nasze produkty nie są must-have w codziennej pielęgnacji skóry, ale jeśli włączy się je do rutyny pielęgnacyjnej, gwarantuję, że każdy poczuje i zobaczy różnicę: skóra będzie odmłodzona i odmieniona dosłownie w kilka minut. Ci, którzy już spróbowali, dobrze o tym wiedzą - dodaje.
Marka założona przez Filipa Sedica, istnieje na rynku od 8 lat, a znana jest przede wszystkim dzięki swoim 3 innowacyjnym urządzeniom jakimi są: LUNA 3, UFO 2 and BEAR. Mogą wydawać się urocze i słodkie, ale są to potężne urządzenia przenośne, które zapewnią dawkę uderzenia nowoczesnej technologii i składników aktywnych niezbędnych dla naszej skóry, a to wszystko w zaledwie 6 minut.
- FOREO stworzyło serię przełomowych urządzeń do pielęgnacji, które nie tylko zrewolucjonizowały branżę beauty, ale także napędziły segment nowych technologii chociażby do jego powstania. Sama nazwa, FOREO, staje się synonimem urządzenia do pielęgnacji, co mówi już wiele o sile naszej marki. To, co wiedzieliśmy przez pewien czas, jest teraz potwierdzone i wspierane przez 160 200 000 wyświetleń hashtagu na TikToku na całym świecie - dodaje Trupević.