Elfa Pharm Polska przedstawia nowy wizerunek marki _Element

Elfa Pharm Polska przedstawia nowy wizerunek marki _Element

W maju zakończył się pełny rebranding serii kosmetyków Element z analogiem jadu żmii i filtratem śluzu ślimaka. To ostatni etap zmian, dzięki którym 30 produktów podzielonych na 5 serii zyskało nowy design.

Mija rok od debiutu serii wegańskich kosmetyków męskich, które były pierwszą pełną odsłoną nowego wyglądu produktów polskiej marki Element. Obok Vis Plantis, Gift of Nature i Bishojo, to kolejna marka tworzona przez zespół Elfa Pharm Polska.

- Wprowadziliśmy do sprzedaży kremy w opakowaniach typu airless, dzięki czemu kosmetyk nie traci swoich właściwości przez kontakt z promieniami słonecznymi czy zanieczyszczeniami przenoszonymi na opuszkach naszych palców. Ogromne znaczenie ma też dla nas estetyka produktów, dlatego zdecydowaliśmy się na zupełnie nowe podejście do projektów. Nowa paleta kolorów, metalizowane kartoniki i kolorowe butelki to tylko część koncepcji, która zdecydowanie wpłynie na rozpoznawalność naszej marki na sklepowej półce - podkreśla Jakub Godek, brand manager.  

Marka wyróżnia pięć głównych składników aktywnych, które stały się inspiracją do stworzenia serii odpowiadających danej potrzebie pielęgnacyjnej:

  • Analog jadu żmii to laboratoryjnie połączenie peptydów, które swoim działaniem naśladują jad żmii świątynnej. Krem pod oczy i okolice ust, krem na dzień z filtrem SPF 10, krem na noc z retinolem to propozycja kompleksowej kuracji przeciwzmarszczkowej dla skóry dojrzałej.
  • Filtrat śluzu ślimaka, doczekał się 7 produktów do stosowania na ciele, twarzy i włosach. Szczególną uwagę zwraca skoncentrowane serum do twarzy z aż 84% zawartością filtratu w składzie. 
  • Ekstrakt z korzenia bazylii poprawia kondycję włosów i skóry głowy, a receptura oparta na naturalnym składniku ogranicza łysienie androgenowe. Bestsellerem tej serii jest peeling trychologiczny z kwasami AHA.
  • Roślinna tauryna energetyzuje komórki skóry i wspiera ich regenerację. Ten mocny składnik został wykorzystany w linii kosmetyków dla mężczyzn do codziennej pielęgnacji.
  • Antyoksydanty z peelingującymi drobinkami węgla aktywnego do oczyszczania włosów i ciała z zanieczyszczeń środowiskowych.
  • Wśród składników wspierających znalazł się retinol, witamina C czy jedwab.

Element to kosmetyki nietestowane na zwierzętach i ze składnikami pochodzenia naturalnego.  Można je znaleźć na stronie producenta, a także stacjonarnie w wybranych drogeriach sieci Rossmann, Natura i Pigment oraz w innych punktach sprzedaży. 

Wszystkie kosmetyki są dostępne w e-sklepie na www.elfa-pharm.pl.

# Newsy producenci
 reklama