Clochee z projektem prosumenckim

Clochee z projektem prosumenckim

Nowy rok to nowe postanowienia, ale też nowe możliwości, które Clochee kieruje zarówno do swoich stałych odbiorców, jak i do nowych konsumentów, którzy chcieliby wejść do naturalnego świata marki.

Już 18. stycznia na Facebook’owej grupie, Clochee – Naturalnie o urodzie, startuje projekt Produkt konsumencki, który firma zdecydowała się wprowadzić, ponieważ głos naszych klientów jest dla nas bardzo ważny. – Serdecznie zapraszamy wszystkich do dołączenia do naszej grupy, ponieważ pierwszy raz, dajemy możliwość aktywnego uczestniczenia naszym Klientom w kreacji nowego produktu, który pojawi się w ofercie Clochee. Zdradzenie szczegółów zepsuje zabawę, dlatego dodam tylko, że przygotowaliśmy 10 etapów, dzięki którym, jeszcze lepiej poznamy Wasze preferencje i oczekiwania. Mamy nadzieję, że oprócz wspólnej zabawy, razem stworzymy kolejny, fantastyczny produkt, który zagości w naszym portfolio. O szczegółach na bieżąco będziecie się dowiadywać na naszej grupie. Mogę jedynie zdradzić, że temu projektowi będą towarzyszyć liczne nagrody-niespodzianki – mówi Marta Ryszewska, szkoleniowiec oraz specjalista PR marki Clochee. Jak łatwo i szybko dołączyć do grupy? Wystarczy wejść w link: https://www.facebook.com/groups/naturalnieourodzie kliknąć „dołącz do grupy” i gotowe.

fot. unsplash.com
# Newsy producenci
 reklama