Klimat spotu, utrzymany w naturalnej tonacji, współgra z charakterem brandu Olivia Plum, ale wpisuje się również w kontekst reklamowy wody alkalicznej.
- Ci co mnie znają, wiedzą, że do takiego projektu nie trzeba było mnie namawiać, bo lubię wyzwania i nowe doświadczenia, a co więcej… lubię pić wodę! Należę do osób, które codziennie wypijają “hektolitry” wody, bowiem wierzę, że nawilżenie skóry należy zacząć od środka - dzięki temu skóra jest nawilżona, sprężysta, promienna i miła w dotyku – mówi Ania Śliwińska.
Woda alkaliczna Alcalia ma super wysokie ph 9,36 i pomaga przywrócić równowagę kwasowo-zasadową w organizmie oraz niweluje wydzielanie wolnych rodników odpowiedzialnych za starzenie się skóry. Picie wody alkalicznej ma pozytywny wpływ nie tylko na skórę, ale również nawodnienie podczas uprawiania sportu i lepsze trawienie.
Cross-marketingowe akcje są coraz częstsze i pozytywnie odbierane prze konsumentów, o ile są spójne z wizerunkiem obu firm. Tym razem zdecydowanie się spina, o czym świadczą również pozytywne komentarze fanek kosmetyków Olivia Plum. Natomiast producent wody poszerza dotarcie o wartościową grupę świadomych konsumentek, które pielęgnację traktują zdecydowanie holistycznie.