Bulldog - męski nie znaczy okrutny

Bulldog - męski nie znaczy okrutny

Dla 57% mężczyzn w Polsce ważne jest, aby męskie marki były „cruelty free”. Konsumenci oczekują, że marki będą działać uczciwie i oferować produkty stworzone w sposób zrównoważony i etyczny. 

Trend związany z troską o środowisko, zasoby naturalne planety oraz zwierzęta, nie jest jedynie domeną kobiet.

Jak pokazują wyniki badania[1] przeprowadzonego na zlecenie marki Bulldog, dla ponad połowy mężczyzn (57%) ważne jest, aby marki oferujące maszynki i produkty do golenia lub pielęgnacji nie prowadziły testów na zwierzętach. Odpowiedzią na te oczekiwania jest marka Bulldog, która posiada certyfikat Cruelty Free International, ponieważ nigdy nie używa składników pochodzenia zwierzęcego i nie testuje produktów na zwierzętach. Dla Bulldoga, podobnie, jak dla wielu mężczyzn, kluczowa jest prostota i skuteczność, a także bycie po prostu fair.

Trendy konsumenckie w branży kosmetycznej pokazują, że klienci znacznie bardziej świadomie podejmują decyzje zakupowe. Okazuje się, że 38% Polaków chce wiedzieć więcej nt. pielęgnacji urody i higieny osobistej, aby poprawić swoje zdrowie. Na popularności zyskuje minimalizm. Poszukując produktów kładziemy nacisk na ich trwałość, bezpieczeństwo i funkcjonalność. Istotna jest także prostota, przekładająca się na jakość i wydajność[2]. Nieskomplikowane składniki i minimalistyczne podejście są widoczne wśród klientów segmentu produktów do golenia i kosmetyków dla mężczyzn.

Po prostu, po męsku

Mężczyźni są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Bulldoga pokazują, że dla 72% ważne jest, aby marka oferowała gamę produktów odpowiednią dla zróżnicowanych męskich potrzeb i zawierających naturalne składniki (56%). Wielu z nich zwraca także uwagę na kwestie środowiskowe. Dla 59% istotne jest, aby surowce do produktów, których używają były pozyskiwane w sposób zrównoważony, z poszanowaniem zasobów naturalnych planety. Ponadto, aż 46% mężczyzn ocenia produkt przez pryzmat wpływu na środowisko i uznaje za istotne, aby ograniczono ilość plastiku np. przy produkcji maszynek do golenia.

Wrażliwe męskie oblicze

Wyniki badania pokazały także wrażliwą stronę mężczyzn. Stereotyp obojętnego na los zwierząt faceta odchodzi do lamusa. Ponad połowa Polaków (57%) NIE chce, aby marki, których akcesoria i produkty kupują, testowały kosmetyki na zwierzętach. Dla ponad ¼ badanych ważne jest, aby produkty  były także odpowiednie dla wegetarian i wegan.

- Bulldog rozumie mężczyzn i ich indywidualne potrzeby. Nikogo nie szufladkujemy i respektujemy ich wybory. Od początku naszej działalności stawiamy na bycie po prostu fair. To podejście obejmuje zarówno naszych klientów, jak i otoczenie naturalne. Nigdy nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego, a nasza marka jest certyfikowana przez Cruelty Free International. Ponadto Bulldog to pierwsza międzynarodowa marka produktów do pielęgnacji skóry z certyfikatem Leaping Bunny, która sprzedaje swoje produkty w Chinach.  Wszystkie nasze produkty certyfikowane przez Vegetarian Society są odpowiednie dla wegetarian i wegan - mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager z Bullodoga.
 

[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research w maju 2021 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych Polaków, w tym 470 mężczyzn. Prezentowane wyniki dotyczą respondentów płci męskiej.
[2] Raport Polish Cosmetics Market 2020
# Newsy producenci
 reklama