Wiosenna edycja Sephora Trend Report 2024

Wiosenna edycja Sephora Trend Report 2024

Event Sephora Trend Report wiosna przyciągnął do Westfield Arkadia w Warszawie tłumy pasjonatów makijażu, pielęgnacji i najnowszych trendów.

Przez trzy dni – od czwartku do soboty każdy odwiedzający oddać się mógł przyjemności ich testowania, odkrywania i eksperymentowania, a także wziąć udział w bezpłatnych masterclass z twórcami internetowymi i ekspertami beauty.

Podczas czwartkowego otwarcia Sephora Trend Report makijażystki Sephora zdradziły tajniki 3 wiodących trendów w makijażu wiosna’24, a obecni goście specjalni oraz eksperci partnerskich marek zaprosili na swoje masterclass, które przygotowali specjalnie dla uczestników wydarzenia.

Wszystkie 3 wiodące trendy w makijażu przetestować można było na sobie pod okiem ekspertów Sephora w specjalnej strefie Makeup Lab: 

  • Ballerina skin, której delikatność i elegancja sprawiły, że wielu z odwiedzających zapragnęło eksperymentować z subtelnością wyróżniającego ten trend, pudrowego różu.
  • Nie zabrakło też fanów Pop of eye color, w którym kropkę nad i stawia zdecydowany akcent kolorowego eyelinera. 
  • Monochromatic brown look, to propozycja dla tych, którzy podążając za trendami wiosny'24, chcieli nadać swojemu wyglądowi nowego, ponadczasowego charakteru.

Strefy pełne bezpłatnych usług okazały się prawdziwym rajem dla wszystkich, którzy pragnęli zadbać o swoje ciało i wiosenny nastrój. We Fragrance Lab można było zapoznać się z zapachami na nowy sezon, w tym oferowanymi przez takie marki jak Loewe, Carolina Herrera czy Lancome i udać się w wirtualną podróż po świecie zapachów.

Skincare Lab przyciągnęło tych, którzy chcieli zgłębić tajniki nowoczesnej pielęgnacji, korzystając między innymi z analizy stanu skóry Skin Diagnosis. W strefie tej pod okiem ekspertów skincare poznać można był również nowości marek takich jak: Byoma, Erborian oraz premiery tej wiosny – pielęgnację od Dr. Dennis Gross i Glow Recipe.

Hair Lab, współtworzony z markami AVEDA, Dyson i Bumble and bumble, Loreal Kerastase i Redken, był miejscem, gdzie można było zasięgnąć porady stylistów oraz wypróbować najnowsze trendy wiosennego sezonu: High shine hair, Cool girl vawes lub 90's blow out.

Sephora Trend Report było też okazją do wzięcia udziału w inspirujących i pełnych wiedzy masterclass, które poprowadzili wiodący eksperci ze świata beauty. Uczestnicy mieli okazję spotkać się z takimi osobowościami jak: Martyna Grzenkowicz (@peachee.me), Alicja Śliwowska (@dr_scura), Weronika Białek (@veronikabialek), Dominika Krzyszkowska (@krzyszkowska), Karolina Sobańska (@karolinasobanska) i Dominika Chrościelska (@mikachr), które dzieliły się swoimi trickami i wskazówkami z zakresu pielęgnacji i makijażu. Z uczestnikami wydarzenia spotkali się podczas masterclass również eksperci marek Charlotte Tilbury, Fenty Beauty, Givenchy, Hourglass, Lancome, Sisley i YSL., a wśród nich m.in. Ewelina Krasoń (@ewelinakrason), Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup) oraz Adam Sidwel.

Dla osób śledzących to, co najbardziej trenduje w social mediach, Sephora przygotowała specjalną strefę, w której przetestować można było wiralowe produkty z TikTok marek takich jak: r.e.m. beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tilbury, Drunk Elephant, Sol de Janeiro, Rare Beauty, a także nową hot markę w ofercie Sephora - House Labs oraz przedpremierowo - Valentino Makeup.

# Newsy handel
 reklama