Przez trzy dni – od czwartku do soboty każdy odwiedzający oddać się mógł przyjemności ich testowania, odkrywania i eksperymentowania, a także wziąć udział w bezpłatnych masterclass z twórcami internetowymi i ekspertami beauty.
Podczas czwartkowego otwarcia Sephora Trend Report makijażystki Sephora zdradziły tajniki 3 wiodących trendów w makijażu wiosna’24, a obecni goście specjalni oraz eksperci partnerskich marek zaprosili na swoje masterclass, które przygotowali specjalnie dla uczestników wydarzenia.
Wszystkie 3 wiodące trendy w makijażu przetestować można było na sobie pod okiem ekspertów Sephora w specjalnej strefie Makeup Lab:
Strefy pełne bezpłatnych usług okazały się prawdziwym rajem dla wszystkich, którzy pragnęli zadbać o swoje ciało i wiosenny nastrój. We Fragrance Lab można było zapoznać się z zapachami na nowy sezon, w tym oferowanymi przez takie marki jak Loewe, Carolina Herrera czy Lancome i udać się w wirtualną podróż po świecie zapachów.
Skincare Lab przyciągnęło tych, którzy chcieli zgłębić tajniki nowoczesnej pielęgnacji, korzystając między innymi z analizy stanu skóry Skin Diagnosis. W strefie tej pod okiem ekspertów skincare poznać można był również nowości marek takich jak: Byoma, Erborian oraz premiery tej wiosny – pielęgnację od Dr. Dennis Gross i Glow Recipe.
Hair Lab, współtworzony z markami AVEDA, Dyson i Bumble and bumble, Loreal Kerastase i Redken, był miejscem, gdzie można było zasięgnąć porady stylistów oraz wypróbować najnowsze trendy wiosennego sezonu: High shine hair, Cool girl vawes lub 90's blow out.
Sephora Trend Report było też okazją do wzięcia udziału w inspirujących i pełnych wiedzy masterclass, które poprowadzili wiodący eksperci ze świata beauty. Uczestnicy mieli okazję spotkać się z takimi osobowościami jak: Martyna Grzenkowicz (@peachee.me), Alicja Śliwowska (@dr_scura), Weronika Białek (@veronikabialek), Dominika Krzyszkowska (@krzyszkowska), Karolina Sobańska (@karolinasobanska) i Dominika Chrościelska (@mikachr), które dzieliły się swoimi trickami i wskazówkami z zakresu pielęgnacji i makijażu. Z uczestnikami wydarzenia spotkali się podczas masterclass również eksperci marek Charlotte Tilbury, Fenty Beauty, Givenchy, Hourglass, Lancome, Sisley i YSL., a wśród nich m.in. Ewelina Krasoń (@ewelinakrason), Klaudia Jóźwiak (@klaudia_jozwiak_makeup) oraz Adam Sidwel.
Dla osób śledzących to, co najbardziej trenduje w social mediach, Sephora przygotowała specjalną strefę, w której przetestować można było wiralowe produkty z TikTok marek takich jak: r.e.m. beauty, Fenty Beauty, Charlotte Tilbury, Drunk Elephant, Sol de Janeiro, Rare Beauty, a także nową hot markę w ofercie Sephora - House Labs oraz przedpremierowo - Valentino Makeup.