Drogerie dm szykują się do debiutu w województwie mazowieckim

Drogerie dm szykują się do debiutu w województwie mazowieckim

Marka oficjalnie potwierdza, że pierwszą lokalizacją w stolicy będzie Centrum Łopuszańska 22, wcześniej jednak mieszkańcy Mazowsza będą mogli zrobić zakupy w podwarszawskim Mysiadle.

- Obecnie posiadamy w Polsce 32 sklepy. Przed nami pracowity czas, bo do końca roku chcemy mieć łącznie około 50 drogerii, w tym kilka w województwie mazowieckim - mówi Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm w Polsce.

- Dotychczas rozwijaliśmy się głównie w południowo-zachodniej części Polski i te regiony nadal pozostaną kluczowe dla nas. Równolegle jednak chcemy zaznaczać naszą obecność w nowych województwach w tym szczególnie w centrum kraju. Wiemy, że klienci czekają na każde nasze nowe otwarcie, dostajemy dużo zapytań o to, kiedy dm otworzy sklepy w poszczególnych miastach. Warszawa jest jedną z lokalizacji, która w tych pytaniach pojawia się najczęściej, dlatego już dziś zapewniamy mieszkańców stolicy, że z okazji otwarcia pierwszego sklepu w Centrum Łopuszańska 22 szykujemy dla nich masę atrakcji. Konkretną datę i szczegóły tego wydarzenia udostępnimy w najbliższych tygodniach - dodaje Detko.

W związku z dynamicznym rozwojem drogerie dm nieustająco poszukują nowych lokalizacji. Optymalna powierzchnia powinna wynosić około 600 m2, ze względu na wysoką jakość doświadczenia zakupowego, które marka zapewnia klientom. Do najbardziej pożądanych przestrzeni należą parki i centra handlowe, znajdujące się tak w centrum miast jak i w osiedlach, jak choćby Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie.

– Centrum Łopuszańska 22 sukcesywnie rozbudowuje swoją ofertę, aby zapewnić mieszkańcom Warszawy i okolic dostęp do najbardziej popularnych marek w Polsce i Europie. Dlatego nie mogło u nas zabraknąć najpopularniejszej w Niemczech drogerii – dm. Cieszymy się, że sieć wybrała nasze centrum na lokalizację swojego pierwszego sklepu w Warszawie. Centrum Łopuszańska 22 znacząco poszerzy swoją ofertę drogeryjną skierowaną do różnych grup klientów. Już nie możemy doczekać się reakcji i zadowolonych min naszych klientów po skorzystaniu z oferty jaką przygotowuje dla nich sklep dm - mówi Rafał Sujkowski, dyrektor ds. komercjalizacji w Centrum Łopuszańska 22.

Drogerie dm nieustannie rozwijają też sklep internetowy i własną aplikację. Jest to ważny element uzupełnienia sprzedaży stacjonarnej, który pozwala dotrzeć do klientów, niezależnie od tego, gdzie otwierane są drogerie. 

# Newsy handel
 reklama