Drogerie dm przyspieszają: trzy kolejne sklepy i plan wejścia do stolicy

Drogerie dm przyspieszają: trzy kolejne sklepy i plan wejścia do stolicy

23 maja drogerie dm otworzyły czwarty sklep w Krakowie i pierwszy w Zawierciu. 1 czerwca zakupy w nowej drogerii zrobią mieszkańcy Limanowej. Na tym jednak nie koniec. Jak informują przedstawiciele dm, jesienią marka zadebiutuje w Warszawie.

Na razie jednak nie zdradzają lokalizacji. Z okazji otwarcia wszystkich trzech nowych sklepów klienci mogą liczyć na 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin. Sklep w Limanowej będzie 31. placówką dm w Polsce.

- Znajdujemy się w bardzo dynamicznej fazie rozwoju i praktycznie z roku na rok podwajamy liczbę sklepów w Polsce, umacniając naszą pozycję w południowo-zachodniej części kraju, w tym szczególnie na Śląsku, ale także systematycznie wkraczamy do nowych województw. Po udanym debiucie w Łódzkiem, gdzie z pewnością do końca roku pojawią się nasze kolejne sklepy, możemy oficjalnie potwierdzić, że już jesienią otworzymy pierwszy dm w stolicy - mówi Marcin Detko, dyrektor obszaru ekspansji dm w Polsce. - Nieustannie też pracujemy nad nowymi lokalizacjami i mogę zdradzić, że nie będzie to nasze ostatnie słowo w województwie mazowieckim w tym roku - dodaje.

Warto podkreślić, że dm od początku swojej obecności w Polsce zadbał o sprawną logistykę, przygotowując się między innymi do rozwoju także w centralnej części kraju. Sprawną dystrybucję zapewniają marce dwa centra logistyczne: magazyn w miejscowości Wypędy pod Warszawą obsługuje sklep internetowy dm z kolei z magazynu w Oporowie we Wrocławiu dostarczane są produkty do poszczególnych drogerii.

Od debiutu w Polsce dm stawia na to, by klienci mogli budować swoje pozytywne doświadczenie zakupowe, co dotyczy zarówno jakości świadczonych usług, produktów, jak i aranżacja wnętrz. Ma je umacniać wprowadzony ostatnio odświeżony i najnowszy koncept sklepów. - Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, aby oferować im zakupy, które “pasują do ich stylu życia". Bazując na istniejących dotychczas rozwiązaniach zwiększamy komfort zakupowy, ale by tak się stało sklepy konsekwentnie muszą mieć właściwą powierzchnię, optymalnie sięgającą około 600 m2. Niezmiennie najchętniej szukamy lokalizacji w pobliżu operatorów spożywczych i z wygodnymi parkingami. Niemniej interesują nas również parki handlowe i budzące się po pandemii centra handlowe. W tych miejscach nasze sklepy już zostały bardzo dobrze przyjęte i tam też chcemy dalej się rozwijać - komentuje Detko.

# Newsy handel
 reklama