Ziaja wchodzi w podcasty

Ziaja wchodzi w podcasty

Ziaja LabStory uruchomiła nowy projekt w przestrzeni cyfrowej. Podcasty, które znaleźć można na SPOTIFY, to rozmowy z ekspertami marki dotyczące codziennej pielęgnacji.

To także odpowiedzi na pytania, które klienci zadają bezpośrednio za pomocą Facebooka, Instagamu, Tiktoka czy mailowo.

Ziaja podpowiada w nich, jak pielęgnować konkretne typy skóry, wyjaśnia trudne pojęcia kosmetyczne, dzieli się własnymi spostrzeżeniami i pro-tipami. Autorki podcastu mówią o wartościach, którymi Ziaja się kieruje i o tym, co jest dla twórców brandu ważne w kosmetykach i pielęgnacji.

W rozmowach znajdzie się wiele praktycznych podpowiedzi, jak i jakich produktów używać, jak poradzić sobie z codziennymi problemami ze skórą i co zrobić, aby pielęgnacja była przyjemna, efektowna i, co najważniejsze, efektywna.

Pierwsze trzy nagrania to rozmowy, które Marta Żołnierowicz, PR managerka Ziaja, przeprowadziła z Natalią Grzywińską, ekspertką marki od pielęgnacji, kosmetyków i szkoleń produktowych.

Podcastów można wysłuchać pod linkiem.

# Newsy producenci
 reklama