Ziaja sprzedaje najwięcej - lider rynku kosmetycznego w Polsce

Ziaja sprzedaje najwięcej - lider rynku kosmetycznego w Polsce

W 2015 roku produkty marki Ziaja zajęły pierwsze miejsce w rankingach ilościowej sprzedaży w kategoriach kosmetyków do pielęgnacji twarzy oraz w podkategoriach: demakijaż, mleczka, toniki.

Ziaja jest również nr. 1 w kategoriach higiena intymna i pielęgnacja dłoni. Firma powołuje się na dane firmy badawczej Nielsen (Panel Handlu Detalicznego). Sprzedaż ilościowa w skumulowanym okresie styczeń 2015 – grudzień 2015, w kategoriach: kosmetyki do twarzy, higiena intymna bez segmentu chusteczek i z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych oraz pielęgnacja dłoni z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych).

Czytaj także:

Nowa antyoksydacyjna linia kosmetyków Ziaja

Bella i Ziaja najwyżej w rankingu najwyżej wycenianych marek

Dwóch właścicieli firm kosmetycznych w pierwszej setce najbogatszych Polaków "Forbesa"

Ziaja: Samodzielnie opracowujemy i realizujemy strategię działań komunikacji on-line.

Podsumowania 2017 i plany na 2018 - Joanna Kowalczuk, kierownik marketingu Ziaja

# Newsy producenci
 reklama