Ziaja ponownie liderem Rankingu Marek Rzeczpospolitej w kategorii kosmetyków i środków czystości

Ziaja ponownie liderem Rankingu Marek "Rzeczpospolitej" w kategorii kosmetyków i środków czystości

Ponad 1,5 mld zł są warte uwzględnione w tegorocznym rankingu "Rzeczpospolitej" polskie marki kosmetyków i środków czystości. Ponad jedna szósta tej kwoty przypada na lidera kategorii - markę Ziaja. 

Sukcesem okazała się jej strategia rozwoju – bazująca na niedrogich, lecz dobrych jakościowo kosmetykach. Sprawdza się to w czasach dobrej koniunktury, ale jeszcze lepiej w kryzysowych warunkach. Jak zaznacza Joanna Kowalczuk, dyrektor marketingu Ziaja Polska, najmocniejszym czynnikiem jej pandemicznego funkcjonowania okazała się szeroka dystrybucja, która od początku istnienia firmy była priorytetem. - Realizowaliśmy wszystkie etapy produkcji, konfekcji, dostaw i sprzedaży, ponieważ nasze produkty były dostępne w większości punktów handlowych, które mogły być otwarte nawet podczas lockdownu - wyjaśnia.

Podobnie jak w poprzednich latach, także w czasie pandemii markę Ziaja wspierały rynkowe nowości, m.in.serie baltic home spa fit i wellness. Ziaja weszła na rynek preparatów antybakteryjnych i dezynfekujących, ale – jak twierdzi Joanna Kowalczuk – to produkty do domowej pielęgnacji, a szczególnie te o charakterze spa, cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów. Także online, bo pandemia przyspieszyła prace nad sklepem internetowym ziaja.com, który ruszył pod koniec kwietnia 2020 r.

źródło: Anita Blaszczak, Rzeczpospolita, "Ziaja wygrywa w każdych czasach"
# Newsy producenci
 reklama