Kampania pokazuje, że zdrowie zależy również od nas samych. To właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu. Dzięki produktom marki Dettol możemy działać tu i teraz, chroniąc naszych bliskich przed bakteriami czy wirusami.
Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media.
Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję – Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.
Dettol to wiodąca marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie w 124 krajach na całym świecie. Powstała z myślą o dezynfekcji sprzętu medycznego w brytyjskich szpitalach, wsparciu leczenia ran oraz profilaktyce chorób zakaźnych. Dziś to szeroka gama produktów do utrzymania codziennej higieny – dezynfekcji rąk i powierzchni – które pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych.
Niektóre produkty marki przeszły badania potwierdzające ich skuteczność w eliminowania wirusa wywołującego Covid, o czym niedawno pisaliśmy.