Zdrowie w Twoich rękach - kampania reklamowa marki Dettol

Zdrowie w Twoich rękach - kampania reklamowa marki Dettol

Marka Dettol ruszyła z kampanią „Zdrowie w Twoich rękach”, w której zachęca do budowania i pielęgnowania właściwych nawyków w obszarze dbania o zdrowie wskazując, że higiena jest jego podstawowym elementem.

Kampania pokazuje, że zdrowie zależy również od nas samych. To właśnie właściwa higiena jest jedną z tych rzeczy, na którą możemy mieć realny wpływ w naszym codziennym życiu. Dzięki produktom marki Dettol możemy działać tu i teraz, chroniąc naszych bliskich przed bakteriami czy wirusami.

Kampania „Zdrowie w Twoich rękach” wystartowała 18 stycznia br. i obejmuje działania w telewizji oraz social media.


Za opracowanie strategii, kreację i realizację kampanii odpowiada agencja McCANN, za dobór mediów agencje OMD oraz Zenith, za produkcję – Dynamo. Spot został wyreżyserowany przez Marka Dawida. Działania PR prowadzone są przez agencję Weber Shandwick.

Dettol to wiodąca marka z portfolio Reckitt Benckiser, która od ponad 80. lat wspiera rodziny w dbaniu o zdrowie w 124 krajach na całym świecie. Powstała z myślą o dezynfekcji sprzętu medycznego w brytyjskich szpitalach, wsparciu leczenia ran oraz profilaktyce chorób zakaźnych. Dziś to szeroka gama produktów do utrzymania codziennej higieny – dezynfekcji  rąk i powierzchni – które pomagają przerwać łańcuch zakażeń chroniąc nas i naszych najbliższych.
Niektóre produkty marki przeszły badania potwierdzające ich skuteczność w eliminowania wirusa wywołującego Covid, o czym niedawno pisaliśmy

# Newsy producenci
 reklama