Zapachy to główna domena twojej działalności? Mamy dla ciebie niezły marketingowy pomysł...

Zapachy to główna domena twojej działalności? Mamy dla ciebie niezły marketingowy pomysł...

Wszyscy wiedzą, co to selfie. Stowarzyszenie Perfum (The Perfume Society, organizacja założona w Londynie) od kilku lat celebruje 21 marca Dzień Zapachów i zachęca do umieszczania w mediach społecznościowych  zdjęć oznaczanych jako #smellfie.
 

 

A scent that practically pirouettes its way out of the bottle from first spritz. @thebeautifulmindseries Precision & Grace is a stunning blend of juicy green notes, ripe plums and jasmine. Fluffy mimosa whirled through with freesia, apricot-like osmanthus, pink pepper nestling into sandalwood. Inspired by ballet dancer @polinasemionovaofficial - it is a scent to grace any neck. Try it in our #treatyourself Discovery Box, link in bio.

Post udostępniony przez The Perfume Society (@theperfumesociety)


Smellfie, to jak łatwo się domyslić, zdjęcie osoby z jej ulubionym zapachem. W ubiegłym roku w Wielkiej Brytanii i we Francji odzew na #smellfie był spory, do akcji chętnie dołączali celebryci, prezentując czym najczęściej pachną. W Polsce temat jest jeszcze kompletnie nieograny, a przez to daje szansę perfumeriom, producentom i dystrybutorom zapachów na twórcze rozwinięcie tematu #smellfie.

W tym roku Stowarzyszenie Perfum zachęca ponownie użytkowników do publikacji zdjęć z ulubionymi perfumami, a do wygrania jest bardzo pożądana przez fanów perfumiarstwa pozycja - "Biblia Pefum". Na Instagramie zdjęcia powinny być oznaczane @theperfumesociety i #smellfie, a na Twitterze:  #smellfie i @Perfume_Society. Stowarzyszenie wybierze pięć najlepszych zdjęć, a każdy zwycięzca otrzyma egzemplarz książki z autografami jej autorek, a jednocześnie współzałożycielek Stowarzyszenia Perfum - Josephine Fairley i Lorny McKay.

Dzień Perfum i #smellfie to naprawdę niezłe tematy do ogrania w mediach społecznościowych. Sama jestem ciekawa, czy któraś z firm perfumeryjnych wdroży w tym roku 21 marca jakąś ciekawą akcję konsumencką, niekoniecznie związaną z pierwszym dniem wiosny;-)? Duże pole do popisu dla kreatywnych marek tu widzę...
 

 

Scent Days in Milano are over! Thanks to all the wonderful people I've met. Here some of the #smellfie I took, sharing #joy #love and #passion! Soon the final report on thebeautycove.net • • #milanoscentdays #esxence2017 #nicheperfumes #perfumelover #livelovesmell #thebeautycove #thebeautycovesmellsgreat

Post udostępniony przez thebeautycove (@igbeautycove)

 

# Newsy producenci
 reklama