Założycielka Glov w reality show Polsatu

Założycielka Glov w reality show Polsatu

Monika Żochowska, współwłaścicielka firmy Phenicoptere (marka Glov) wystąpi w "The Real Housewives Warszawa". Program wystartuje w Polsacie już 6 września.

Monika Żochowska wraz ze swoją koleżanką ze studiów, Ewą Dudzic, założyła firmę kosmetyczną w 2011. Ich flagowym produktem zostały płatki i rękawice do mycia twarzy i demakijażu, które nie wymagają użycia żadnego dodatkowego produktu poza wodą. Portfolio na przestrzeni lat poszerzało się o kolejne akcesoria, ale też kosmetyki. Obecnie firma ma ponad 11 mln zł przychodów, a produkty Glov są sprzedawane na wielu rynkach.

Monika Żochowska pochodzi z niewielkiego Drozdowa koło Łomży. Od zawsze była ambitna, pracowita i uparta. Postawiła na dobrą edukację i przedsiębiorczość, bo to, gdzie się urodziliśmy, nie determinuje nas stereotypowo. Mieszkała i studiowała w Stanach Zjednoczonych, Hiszpanii, Francji, Belgii, Londynie, Dubaju. Dziś za najwspanialsze miejsce na świecie uważa Warszawę, gdzie obecnie mieszka. Co ciekawe Monika ma bliskie związki nie tylko z branżą kosmetyczną. Jest również certyfikowanym znawcą diamentów i właścicielką firmy Diamond Advisory, specjalizującej się w inwestycjach w kamienie szlachetne i personalizowaną biżuterię. Prywatnie jest żoną Alexa Gryna, przedsiębiorcy działającego w sektorze kryptowalut i gier video. Mają syna Maximiliana.

Jak swój udział w tym programie tłumaczy Monika?

Napisała o tym na swoim Instagramie. „Dlaczego zdecydowałam się na udział w reality show? A dlaczego by nie? Przy podjęciu decyzji pracował sztab chyba 100 ludzi: moi bliscy/pracownicy/partnerzy biznesowi. Padały różne głosy i różne opinie na ten temat. Padały pytania “Monia, ale po co ci to”, “Monia, ale tobie to nie jest potrzebne” itd. Ostateczną decyzję podjęła firma i moja wspólniczka. To jakoś dodało mi otuchy i pewności siebie. Też chciałam wiedzieć, że firma zdaje sobie sprawę z konsekwencji wysyłania mnie do tego programu. Zarówno w obszarze mojej gorszej dyspozycyjności w operacyjnym zarządzaniu, jak i ryzyka pokazania mnie w krzywym zwierciadle. Bo kto mnie zna, ten mnie zna i wie jaka jestem, ale w show biznesie nuda się nie klika więc pewne rzeczy są bardziej podkręcane. Idę do tego programu z misją. Jestem przedsiębiorcą i to jest mój purpose: tworzenie miejsc pracy, zabezpieczenie bezpieczeństwa firmie, płacenie podatków, generowanie GDP, oferowanie na rynku najlepszych możliwych jakościowo i etycznie produktów. Uznałam, że program to dobre miejsce do tego, aby pokazać, że kobieta z małej miejscowości może osiągnąć sukces. Że warto marzyć, że warto małymi kroczkami dążyć do lepszego życia.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Monika Zochowska (@monazoca)

 

Seria "The Real Housewives" emitowana jest od 2006 roku. Przedstawia perypetie ambitnych, zapracowanych i przede wszystkim zamożnych kobiet. Doczekała się w sumie już 11 wersji w samych tylko Stanach Zjednoczonych oraz ponad 20 zagranicznych edycji. Teraz czas na polską wersję spełnionego życia.

- Każda z uczestniczek to nietuzinkowa, mocna osobowość. Kamery Polsatu będą towarzyszyć im w życiu i pracy. Zobaczymy, gdzie mieszkają, dowiemy się, jak doszły do swoich fortun, jak wygląda ich luksusowa codzienność – mówi dyrektor programowy Polsatu Edward Miszczak.

Od czerwca, kiedy zapowiedziano start programu, nieco kulis produkcji odsłaniały na profilach społecznościowych uczestniczki (na tyle, na ile zapewne zapisy kontraktu im pozwalały). Teraz czas na popcorn i obejrzenie polskiej wersji w całości. Trzeba jednak pamiętać, że w tego typu formatach bardziej niż „reality” ważne jest „show”. To, co się klika, co wywołuje kontrowersje i dyskusje widzów. Bo to nakręca oglądalność. Na pewno program podbije popularność i rozpoznawalność uczestniczek, przełoży się też pewnie na spory wzrost zainteresowania produktami, które tworzą. Na drugim wektorze będzie wizerunek uczestniczek. Na ile prawdziwy, na ile wykreowany przez realizatorów show? To chyba najlepiej wiedzą same zainteresowane. Publiczność dostanie gotowe obrazki.

# Newsy producenci
 reklama