Your KAYA i lekko otwierają wspólny butik

Your KAYA i lekko otwierają wspólny butik

„Akceptacja. Pielęgnacja. Relaksacja”. To hasło widnieje na oknie butiku przy Mokotowskiej 28 – miejscu, w którym przeplatają się filozofie dwóch polskich marek, Your KAYA i lekko. Jest to przestrzeń wyjątkowa, z bogatą ofertą produktów, świetnym klimatem i jeszcze lepszą dewizą: pokochaj swoje ciało, a będzie Ci o niebo lżej.

Your KAYA to uznani specjaliści od naturalnej pielęgnacji ciała, w tym okolic intymnych, oraz ekologicznej menstruacji – w ich sklepie online znaleźć można kosmetyki dedykowane wrażliwej skórze oraz stuprocentowo bawełniane, certyfikowane środki menstruacyjne. Marka lekko wsławiła się wysokiej jakości olejkami CBD i produktami odprężającymi, takimi jak pachnące kule do kąpieli czy żelki łagodzące objawy PMS.

Ich niewątpliwa kompatybilność zaowocowała otwarciem pierwszego łączonego butiku Your KAYA i lekko.

– Nie jest to przypadkowa współpraca. Dostrzegliśmy, że razem jesteśmy w stanie zaoferować klientkom coś naprawdę niepowtarzalnego – opowiada Magda Mach, brand managerka w Your KAYA. – Dosłownie każda osoba wchodząca do butiku poczuje się w pełni zaopiekowana. Znajdzie u nas nie tylko organiczne podpaski i olejki CBD, ale także kadzidła prosto z Bali, wegańskie świece, konopny olejek intymny, peeling do okolic bikini, a nawet profesjonalne kosmetyki do twarzy.

Obie marki wierzą, że nowe miejsce na mapie Warszawy wzbudzi entuzjazm wśród ich stałych obserwatorów_ek, ale również nowych osób, które nie miały jeszcze z nimi styczności:

– Już dziś zapraszamy do butiku każdego, kto lubi lekko żyć – zachęca Mariusz Mac, założyciel lekko. – Jest wiele klientów, którzy cenią sobie dotykanie, wąchanie, doświadczanie produktu na żywo, dlatego wszystkie nasze produkty oraz cała standardowa oferta Your KAYA znajdują się na półkach. Nic, tylko wpadać i próbować!

Your KAYA to marka, której misją jest dostarczanie produktów bezpiecznych dla ciała i środowiska oraz takich, z którymi kompleksowa troska o siebie staje się prawdziwą przyjemnością. Marka wierzy, że inkluzywność i dostęp do ekologicznych środków higienicznych oraz naturalnych kosmetyków o bezpiecznych składach to klucz do budowania świadomego społeczeństwa i efektywnego dbania o Ziemię. Sklep yourkaya.pl opiera się na modelu subskrypcji, dzięki któremu klientki regularnie otrzymują swoje ulubione produkty w korzystniejszych cenach.

# Newsy producenci
 reklama