W globalnym badaniu zaufania do marek kosmetycznych prym wiodą koncerny

W globalnym badaniu zaufania do marek kosmetycznych prym wiodą koncerny

Portal money.co.uk przedstawił wyniki globalnego badania konsumenckiego określającego zaufanie do marek kosmetycznych.

Na podium znalazły się ex-aequo dwa brandy. 

Colgate i Dove zdobyły 3,9 punktów na 5 możliwych. Obie są markami o długim stażu. Colgate ma ponad 200 lat, a Dove weszło do biznesu kosmetycznego w 1957 roku z opatentowaną kostką oczyszczającą.

Na trzecim miejscu plasuje się należąca do L'Oréal marka kosmetyków kolorowych Maybelline. To kolejna marka o długiej tradycji w branży - została założona jeszcze w 1914 roku. Jej wynik to 3,7 punktów.

W czołówce najbardziej zaufanych marek znalazły się również: Gillette (3,2), Nivea (2,6) oraz japońskie Shiseido (2,6).

# Newsy producenci
 reklama