Vis Plantis - kampania na Dzień Mamy

Vis Plantis - kampania na Dzień Mamy

Marka Vis Plantis z okazji Dnia Mamy przygotowała wyjątkową kampanię: założycielka firmy Dorota Topolska wraz ze swoją córką Gosią wzięły udział w sesji zdjęciowej, która podkreśla rodzinny charakter firmy.

To szczególne spotkanie przed aparatem ma na celu podkreślenie, nie tylko, że za tym konkretnym biznesem stoi konkretna rodzina, ale też wagę zbliżającego się święta, jakim jest Dzień Mamy. Dwie kobiety, które same są mamami - dwa pokolenia na jednym zdjęciu, to cudowna opowieść, którą marka chce dzielić się ze swoimi klientami.

To nie koniec niespodzianek. Oprócz sesji zdjęciowej 13 maja wystartuje konkurs organizowany przez firmę Vis Plantis we współpracy z marką biżuteryjną SES Jewellery. W  jego ramach klienci zostaną zaproszeni do dokończenia zdania: „Moja mama jest wyjątkowa, bo…” – taki temat konkursu na pewno da początek pięknym opowieściom.

Specjalne są również nagrody w konkursie, a będzie to między innymi komplet bransoletek „Mama i córka” wykonane z kamieni szlachetnych i półszlachetnych, które tworzą zakodowaną w kodzie Morse’a intencję. Kamienie dobrane do kompletu „Mama i Córka” wzmacniają wzajemną miłość, troskę, wsparcie, zrozumienie, empatię. Oprócz bransoletek do wygrania będzie wyjątkowy kosmetyk Olejkowy Eliksir Piękna do twarzy marki so!flow by Vis Plantis.

Bez wątpienia Dzień Mamy to jedno z najważniejszych wydarzeń w roku, które powinno mieć niezwykłą oprawę. Kampania stworzona przez firmę Vis Plantis potrwa do 26 maja. 

# Newsy producenci
 reklama