Współprace z wiodącymi sieciami drogerii w całym kraju, kilka nowych linii produktowych każdego roku czy premiera marki kosmetyków dla mężczyzn – to tylko niektóre z sukcesów Phlov by Anna Lewandowska. Z okazji urodzin polska marka podsumowuje ostatnie 4 lata działalności i uruchamia program lojalnościowy Phlov Club.
Rok 2023 przyniósł Phlov by Anna Lewandowska nowe partnerstwa i rozwój istniejących współprac. Chociaż niezmiennie głównym kanałem sprzedażowym marki jest własny e-commerce, stacjonarnie produkty dostępne są także w perfumeriach Sephora oraz w sieci sklepów Lagardère. W ramach zacieśniania współpracy z Sephorą marka Phlov wprowadziła do sprzedaży linię profesjonalnych kosmetyków odmładzających RENEW PRO, dostępną wyłącznie w perfumeriach. Dużym krokiem w rozwoju polskiego brandu było nawiązanie w tym roku partnerstwa z międzynarodową siecią drogerii Rossmann, w ramach której w sklepach w całej Polsce pojawiły się perfumy Phlov by Anna Lewandowska.
– Bliskie partnerstwo z Sephorą to dla Phlov także szansa na zaistnienie na rynku międzynarodowym. Podczas tegorocznej edycji SEPHORiA, największego wirtualnego eventu beauty, byliśmy obecni jako jedyna polska marka, co pozwoliło nam dotrzeć do zupełnie nowej grupy konsumenckiej. Angażujemy się też w branżowe wydarzenia w Polsce: na Sephora Trend Report w Westfield Arkadia w październiku współtworzyliśmy strefy FragranceLab, SkincareLab oraz HairLab, z których korzystać mogli odwiedzający – mówi Krzysztof Zawadzki, senior marketing manager Phlov by Anna Lewandowska.
Pomimo tak dynamicznego rozwoju Phlov cały czas jako priorytet traktuje jakość produktów, której zawdzięcza taki sukces. Wszystkie kosmetyki powstają w Polsce, a za ich skuteczność odpowiada zespół doświadczonych ekspertów pod okiem Justyny Żukowskiej-Bodnar. Jednym z filarów marki jest #multitasking, zgodnie z którym każdy produkt pełni kilka funkcji jednocześnie, co pozwala przyspieszyć i uprościć codzienną pielęgnację. To właśnie ta skuteczność i multizadaniowość sprawiają, że produkty spełniają oczekiwania klientek, także tych najbardziej wymagających. Pomimo stosunkowo krótkiej obecności na rynku, Phlov jest marką rozpoznawalną i cenioną przez miłośniczki przyjemnej, efektywnej pielęgnacji każdego dnia.
– We Phlov nie tylko odpowiadamy na trendy kosmetyczne, ale także tworzymy innowacyjne produkty, których brakuje na rynku. Dzięki temu w roku 2022 firma zanotowała wzrost przychodu o 25% vs rok 2021. Phlov to młoda marka z dużymi aspiracjami – budujemy zespół oraz portfolio marki w taki sposób, by przede wszystkim dynamicznie się rozwijać i regularnie wprowadzać do sprzedaży nowe produkty, odpowiadając na zmieniające się wymagania konsumentek – mówi Agnieszka Dobrowolska, dyrektor marketingu Phlov by Anna Lewandowska.
Bogate portfolio Phlov jest nieustannie rozbudowywane – tylko w tym roku marka wprowadziła na rynek linię anti-aging RENEW PRO oraz przeciwsłoneczną SUNFLOW, zestaw trzech eliksirów hialuronowych, a także aż 3 nowe balsamy GLOW, uzupełniające dotychczasową serię. Premierę miała także maska jogurtowa oraz zupełna nowość - na rynku pojawiła się marka Phlov MENCARE z pierwszą linią DEEP OCEAN, oferującą silnie nawilżające kosmetyki dla mężczyzn. Opracowano ją zgodnie z ideą przyświecającą Phlov by Anna Lewandowska, która zakłada odchodzenie od wieloetapowej pielęgnacji na rzecz kilku multizadaniowych produktów, które składają się na pełne rytuały – poranny i wieczorny.
Przez ostatnie cztery lata kosmetyki marki zyskiwały z roku na rok coraz więcej miłośniczek, a niewątpliwymi bestsellerami są kremy DIAMOND LOOK i SMART SPLASH, maska na noc KISSES FROM THE MOON oraz odmładzający booster NEWBORN STAR.
Z okazji urodzin marka Phlov wystartowała z programem lojalnościowym Phlov Club, umożliwiającym zbieranie punktów za różne aktywności na platformie sklepowej i wymianę ich na nagrody. Klub posiada trzy poziomy: PEARL, CRYSTAL oraz DIAMOND, a im wyższy poziom, tym więcej punktów można otrzymać za każde zamówienie. Program lojalnościowy to odpowiedź marki Phlov na oczekiwania konsumentów, którzy cenią sobie możliwość oszczędzania i otrzymywania dodatkowych benefitów. Phlov Club działa od września tego roku, a marka już ma w planach dalszy rozwój programu i stworzenie aplikacji mobilnej.