Uroda z Certyfikatem - Klinika La Perla & Beauty Box Distribution

Uroda z Certyfikatem - Klinika La Perla & Beauty Box Distribution

„Uroda z certyfikatem” – pod takim hasłem odbyło się spotkanie w warszawskim hotelu Verte, które zorganizowały Klinika La Perla oraz Beauty Box Distribution.

Celem spotkania było uświadomienie, jak ważne jest w medycynie estetycznej korzystanie z certyfikowanych sprzętów i preparatów, doświadczonych i zaufanych lekarzy oraz bezpiecznych i renomowanych klinik. Ten prestiżowy event zgromadził nie tylko ekspertów, ale również znane postaci z polskiego show-biznesu. Wydarzenie to było nie tylko okazją do prezentacji najnowszych osiągnięć w dziedzinie medycyny estetycznej, ale także doskonałą platformą do dyskusji, gdzie poruszane były kwestie istotne dla współczesnych klientów korzystających z usług branży beauty.

„Rynek medycyny estetycznej gwałtownie się rozwija, i to są bardzo duże procenty w skali roku, a sprzedaż produktów - spada. Lukę zapełniają produkty z czarnego rynku, bez certyfikatów. W naszej klinice pojawia się coraz więcej pacjentek, które są ofiarami nieudanych zabiegów przy użyciu złych preparatów. Pojawiają się osoby m.in. z martwicą na ustach, z migracją kwasu, które z kości policzkowej przemieściły się w zupełnie inne miejsce twarzy. „Uroda z certyfikatem” to wspólny krzyk nas - specjalistów. W projekt zaangażowała się firma Croma i jej prezes Katarzyna Potocka, oraz socjolożka, dziennikarka, kobieta sukcesu, a także klientka La Perli – Paulina Smaszcz” – powiedziała Kalina Ben Sira, prezes i założycielka Kliniki La Perla.

Co wstrzykują sobie Polki?

Właścicielka Kliniki La Perla podzieliła się z uczestnikami spostrzeżeniami na temat najczęściej wybieranych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej w Polsce, odpowiadając na pytanie "co wstrzykują sobie Polki"? To zagadnienie wskazało na dynamiczny rozwój rynku kosmetycznego oraz rosnącą świadomość kobiet związanych z dbałością o swój wygląd. Spotkanie poprowadziła Paulina Smaszcz, a wśród gości wydarzenia pojawili się m.in. ambasadorki Kliniki La Perla: Grażyna Wolszczak, Danuta Błażejczyk i Marta Krupa, prezes Cromy Katarzyna Potocka, a także doktor Adrian Skoczylas, który opowiedział o bezpieczeństwie zabiegów medycyny estetycznej, doborze odpowiednich zabiegów do konkretnej osoby, najczęstszych problemach, z jakimi zgłaszają się pacjentki oraz ich oczekiwaniach.

„Pacjentki chcą pozostać sobą, tylko w lepszej formie, po prostu chcą wyglądać lepiej. Niestety często zgłaszają się do mnie osoby już ze źle wykonanymi zabiegami przez jednostki nieupoważnione do ich przeprowadzenia” – zaznaczył dr Adrian Skoczylas.

„Chcemy być jak najdłużej młode i atrakcyjne, a medycyna estetyczna ma wiele do zaoferowana. Co ważne, nie jest już zarezerwowana wyłącznie dla bogatych pań. Znam dziewczyny, które oszczędzają, aby zrobić sobie zabieg. Wszystkie mają to poczucie, że trzeba coś dla siebie zrobić. Jestem wdzięczna, bo w Klinice La Perla czuję się bezpieczna i zaopiekowana. Są tam specjaliści, którzy wiedzą, co robią, certyfikowane preparaty, najwyższej jakości urządzenia” – powiedziała Grażyna Wolszczak, która od roku pełni funkcję ambasadorki Kliniki.

Również wokalistka Danuta Błażejczyk ufa specjalistom z Kliniki La Perla. „Klinikę i samą właścicielkę Kalinę znam od 20 lat. Jestem pod wrażeniem, jak Klinika La Perla się rozrosła na całą Polskę. Serdecznie gratuluję. Właśnie tu, w Klinice La Perla, postanowiłam sobie zrobić prezent z okazji swoich 71-urodzin. Kocham siebie, ale miłości nigdy za dużo. Nie chcę liczyć zmarszczek, ale cieszyć się swoim życiem. A Klinika La Perla zapewni mi komfort i bezpieczeństwo” – powiedziała Danuta Błażejczyk, która zdradziła, że jest już umówiona z chirurgiem plastycznym, więc wszystko wskazuje na to, że tym urodzinowym prezentem będzie lifting twarzy.

Certyfikowane produkty i urządzenia = bezpieczeństwo pacjentów

Druga część spotkania, pod hasłem „Doświadczenie ma znaczenie”, poświęcona była firmie zajmującej się dystrybucją sprzętów kosmetologicznych i preparatów do medycyny estetycznej Beauty Box Distribution. Klinikę La Perla i Beauty Box Distribution łączy dbałość o jakość i certyfikację. Bo właśnie Beauty Box Distribution stawia na certyfikowane urządzenia i produkty, które mają potwierdzone unijne wymogi pod względem bezpieczeństwa zdrowotnego oraz jakości. Każde, z dziesięciu urządzeń jakie oferuje firma, zostało przetestowane w ciągu ostatnich ośmiu miesięcy przez partnera Beauty Box Distribution – Klinikę La Perla. „Prowadzimy dokumentację skuteczności, efektów i zbieramy opinie klientów” – zaznaczyła przedstawicielka firmy, Joanna Sidyk.

Cykl Uroda z Certyfikatem, to inspirująca debata na temat roli urody w życiu współczesnych kobiet i mężczyzn oraz wyzwań stawianych przed branżą zarówno kosmetyczną jak i medyczną. Dzięki zaangażowaniu ekspertów i znanych osobowości, wydarzenie z pewnością pozostawiło trwały ślad w świadomości uczestników, inspirując ich do dalszego poszukiwania równowagi i piękna w swoim życiu.
# Newsy producenci
 reklama