Tołpa daje radę - w socialach

Tołpa daje radę - w socialach

W social mediach Tołpa wystartował właśnie projekt edukacyjny dla klientek marki. Projekt Tołpa daje radę to odpowiedź na ich pytania z zakresu pielęgnacji, składników i produktów z portfolio.

Serią filmów przygotowanych we współpracy z ekspertkami i ekspertami Torf Corporation z różnych dziedzin (w tym: mikrobiolożką Julia Brylak), Tołpa chce zaprosić swoje konsumentki za kulisy marki. Dzieli się z nimi pielęgnacyjnymi wskazówkami, opowiada o formułach i składach kosmetyków oraz o tym, w jaki sposób działają one na skórę.

Realizacje powstałe w ramach „tołpa daje radę” wpisują się w trendy social mediów, a przy tym uwierzytelniają wizerunek Tołpy jako marki skutecznej, innowacyjnej i prokobiecej.

Na Instagramie Tołpy można już oglądać pierwsze filmy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez tołpa: mała wielka pielęgnacja (@tolpa_mniej_wiecej)


Projekt realizowany jest przez dział marketingu marki Tołpa we współpracy z kolektywem be frank!.
# Newsy producenci
 reklama