To ONE wystąpiły w najnowszej kampanii Iossi

To ONE wystąpiły w najnowszej kampanii Iossi

Profesjonalne modelki? Nie tym razem! Joanna Hołuj, założycielka marki, wraz z reprezentacją swojego zespołu IOSSI stają się „twarzą” kampanii, która wiąże się z premierą nowej linii.

Któż jak nie one, które każdego dnia z pasją, sercem i doświadczeniem przygotowują buteleczki i słoiczki wypełnione po brzegi cudownie naturalnymi, urzekającymi formułami, bardziej uosabia  wartości marki, jakimi są etyka i transparentność. „Najważniejszą wartością są „bliskie relacje” - z ludźmi, środowiskiem, światem. Dbamy o zrównoważony rozwój naszej firmy, troszczymy się o środowisko i przyszłe pokolenia. Naszym celem jest bycie najlepszą firmą kosmetyczną dla świata” – opowiada Joanna Hołuj.

Wraz z ukazaniem się nowej linii, której premierę wyznaczono na 20 maja, zespół {iossi} zapragnął dodatkowo poruszyć bliskie i ważne zagadnienie akceptacji i wiary w siebie. Zwłaszcza wśród kobiet. Jako marka, którą w większości tworzą kobiety, {iossi} pragnie dołożyć swoją cegiełkę do tematu ciałopozytywnego myślenia „self and body positive”.

„Długo zastanawiałyśmy się nad koncepcją kreatywną nowej linii - szukałyśmy modelek, które wyraziłyby to, co chcemy przekazać. Tak narodził się pomysł - teraz tak naturalny i oczywisty - by twarzami produktów zostały osoby, które nad nimi pracowały czyli my: Joanna - właścicielka marki, Małgorzata - technolożka, Anna - kierowniczka produkcji, Ewa - specjalistka ds. SoMe, Agata - kierowniczka sprzedaży, Paulina z działu produkcji i etykietowania oraz Ania - specjalistka ds. administracyjnych” – mówi Joanna Hołuj. - „Pięknie się między sobą różnimy: wiekiem, bagażem doświadczeń, tym co robimy, jak wyglądamy. Każda z nas ma swoje potrzeby, a także kompleksy. Na co dzień, z racji wykonywanej pracy dużo myślimy o pielęgnacji ciała - to nasza pasja. A jednak tym, co zasila i daje nam ogień, jest bycie najlepszymi w swojej profesji. Klientki będą miały okazję zobaczyć to, co dotąd wyrażałyśmy poprzez nasze produkty: ogromną miłość do zawodu, który wykonujemy. Ujawniamy kulisy marki IOSSI i przedstawiamy kobiety, które ją tworzą. Profesjonalistki w swoich dziedzinach, pokazane w sposób wyjątkowy i niepowtarzalny”.

Ważny społecznie trend

Kampanie społeczne w duchu body positive potrafią zmieniać sposób myślenia na lepszy, {iossi} uważa natomiast, że akceptacja ciała to nie wszystko. Badania opublikowane przez Fundację Inspiring Girls zainspirowały kobiecy zespół marki do pokazania siebie i efektów pracy, z których jest niezwykle dumny. Warto dbać o ciało i pracować nad tym, by czuć się w nim dobrze. Jednak rozwój osobisty, umiejętności i zdrowie (również psychiczne) jest tym, nad czym {iossi} chce się pochylić. Wymagania stawiane kobietom względem wyglądu są zbyt wysokie.

Kampania związana z premierą nowych produktów to rodzaj manifestu, którym {iossi} pragnie przekazać, że ufając sobie, swojej wiedzy i wypracowanym umiejętnościom można osiągnąć wiele. Być kreatorką, twórczynią, trendsetterką lub „ucieleśnieniem” zmian. Być po prostu wystarczająco dobrą wersją siebie.

Nowa linia {iossi}, która ukaże się 20 maja, jest naprawdę wyjątkowa i sprawi kobietom wiele radości. Opowie również o zespole kobiet, który współtworzy {iossi}. Motyw profesjonalistek pracujących z pasją, marka przełożyła także na współpracę z influencerkami, do której zaprosiła zaprzyjaźnione kobiety, tworzące inspirujące kręgi, ekspertki w swoich dziedzinach, których wartości są spójne są z filozofią marki.

# Newsy producenci
 reklama