Superkobieco: Phlov i Intimissimi

Superkobieco: Phlov i Intimissimi

By skupić się na własnych potrzebach i celebrować kobiecość oraz wyjątkowe chwile, dwie marki postanowiły połączyć siły. Phlov by Anna Lewandowska oraz Intimissimi znalazły dobry sposób, aby skutecznie zadbać o każdą z nas.

Wspólnym mianownikiem dla Phlov by Anna Lewandowska i Intimissimi jest troska o kobiety - niezależnie od wieku, stylu życia czy pełnionych przez nie ról. Obie marki rozumieją, że dla współczesnych dziewczyn ważne jest bycie sobą, swoboda w wyrażaniu własnych emocji oraz samoakceptacja, bo to czyni nas silniejszymi. Wiedzą, że ten stan często zależy od tego jaką bieliznę nosimy i jaką pielęgnację stosujemy.

Jedwabne, romantyczne i zmysłowe propozycje od Intimissimi doskonale komponują się z kosmetykami Phlov, dzięki którym niezależnie od rytmu życia każda kobieta ma czas na pielęgnację i troskę o siebie samą. Wspólny projekt marek Intimissimi i Phlov by Anna Lewandowska to prawdziwa celebracja kobiecości. To pretekst do tego, aby zatrzymać się i skoncentrować na sobie - otulając skórę ulubionym serum i zakładając wyjątkową bieliznę.

Perfect match

Obie marki doskonale rozumieją, czego dziś szukają kobiety. Phlov by Anna Lewandowska stawia na idealne dopasowanie - do każdego rodzaju skóry i potrzeb, bo każda kobieta jest inna i wyjątkowa. Nie bez znaczenia jest to, że marka opiera się na trzech filarach. Pierwszy z nich to #multitasking, który oznacza, że kosmetyki działają wielopoziomowo. Kolejny to #skintimate, czyli bliskość kosmetyku ze skórą oraz radość z codziennych rytuałów. Ostatni to #unique, podkreślający wyjątkowy skład wszystkich produktów, które zostały skomponowane z troską o skórę. Intimissimi także obrała sobie za cel wspieranie kobiety na każdym etapie życia - od ekscytującego wyboru pierwszego biustonosza po każdy moment, w którym bielizna sprawia, że czują się silne, pewne siebie i zmysłowe. Włoska marka tworzy kolekcje z myślą o różnych osobowościach, potrzebach i figurach, dzięki czemu każda kobieta może czuć się komfortowo. Te właśnie wspólne filary spowodowały, że marki połączyły siły.

Wyjątkowy upominek

Współpraca obu marek oznacza także atrakcyjne bonusy dla klientek, które ujrzą światło dzienne już 20 lutego. Intimissimi wraz z Phlov chcą zaprosić wszystkie kobiety do akcji specjalnej. W całej Polsce, we wszystkich butikach Intimissimi klientki przy zakupach powyżej 350 zł (członkinie Klubu My Intimissimi przy zakupach powyżej 300 zł) otrzymają prezent w postaci Odmładzającego Boostera z Bakuchiolem i Witaminą C NEWBORN STAR. To wszystko po to, aby kobiety mogły jeszcze lepiej czuć się we własnej skórze oraz skoncentrować się tylko na sobie i odnaleźć swoją wewnętrzną siłę.

Wieczorny rytuał

Zestaw składający się z bielizny i kosmetyków do wieczornej pielęgnacji to też zachęta do tego, aby wcielić w życie rytuały, na które dotychczas być może nie starczyło nam czasu. Marka Phlov stworzyła pielęgnację, której zadaniem jest przygotować nas i naszą skórę do snu. Mowa o SoFlow - rytuale, który pomaga odnaleźć równowagę i korzystać w pełni z dobrodziejstw nocnego odpoczynku. Jest prosty i niezwykle skuteczny.

Wystarczy zacząć od dokładnego oczyszczenia twarzy, aby w następnym kroku przejść do jej masażu przy pomocy kwarcowego rollera do twarzy lub płytki Gua Sha. Znajdź swój ulubiony - taki, który odpowiada na Twoje potrzeby - i skorzystaj z niego w tandemie z serum lub olejkiem. Po masażu dobrze jest użyć nocnej maski, która dopełni pielęgnacji, np. Kisses from the moon, która intensywnie regeneruje, nawilża i wygładza skórę, redukując widoczność zmarszczek, dzięki czemu cera o poranku zawsze wygląda na wypoczętą i zrelaksowaną. Wieczorną rutynę pielęgnacyjną warto wzbogacić nałożeniem odmładzającego boostera Newborn Star z bakuchiolem i witaminą C, który poprawia gęstość skóry, wygładza ją i uelastycznia, a także zwiększa poziom nawilżenia.

Niezwykłe działanie tych dwóch kosmetyków pomaga skórze przywrócić skórze właściwy rytm dobowy.

O marce Phlov:
Phlov to polska marka ekologicznych, wegańskich i nietestowanych na zwierzętach kosmetyków. Została założona w 2019 roku przez Annę Lewandowską – wielokrotną medalistkę mistrzostw świata, Europy i Polski w karate, businesswoman, dietetyczkę i trenerkę. Nazwa marki pochodzi od słowa flow – czyli uczucia, które towarzyszy nam przy wykonywaniu ulubionej czynności. To oderwanie od problemów codzienności, utrata poczucia czasu oraz całkowita wolność od stresu. W portfolio Phlov znajdują się kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów. Marka oferuje także akcesoria do pielęgnacji skóry, a także świece zapachowe, dzięki którym przyjemność stosowania kosmetyków może być jeszcze większa.
# Newsy producenci
 reklama