Stars from the Stars odnajduje się na Twitchu

Stars from the Stars odnajduje się na Twitchu

Marka Stars from the Stars rozbudowuje swoje portfolio o nową linię kosmetyków do makijażu. W rozpoczynającej się kampanii promocyjnej kluczową rolę odegrają czołowe polskie streamerki – Nieuczesana, Shini Waifu oraz Shiianah.

Stars from the Stars to polska marka naturalnych kosmetyków, współtworzona przez najpopularniejszych twórców internetowych. Dotychczas brand tworzył wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała oraz kolekcje lakierów hybrydowych, jednak tym razem producent zdecydował się wprowadzić na rynek linię do makijażu. Kampania toczy się pod hasłem „Gram i wyglądam tak jak lubię”.

– Gamerzy i gamerki to ogromna społeczność indywidualistów, którzy uwielbiają wyrażać siebie. W grze robią to poprzez spersonalizowane skiny, wyposażenie czy sam playstyle, jednak na co dzień – także poza ekranem – również chcą podkreślić swój charakter. To cecha, która zachęciła nas do wejścia w świat gamingu. Nowa linia Stars from the Stars daje ogromne możliwości makijażu i sprzyja eksperymentom ze swoim wyglądem. Jestem więc pewien, że trafi w gusta graczy – mówi Maciej Zegarski, prezes zarządu w Stars.Space.

W kampanii Stars from the Stars wezmą udział najpopularniejsze polskie streamerki – Nieuczesana, Shini Waifu i Shiianah. W środowisku graczy dziewczyny znane są z zamiłowania do eksperymentów ze swoim ubiorem i wyglądem, a także z tworzenia spektakularnych kreacji cosplayowych. Podczas transmisji na żywo widzowie będą mogli m.in. sugerować im wybór konkretnych kosmetyków, kolorów lub koncepcji na makijaż.

– Sam pomysł wprowadzenia marki  pojawił się podczas naszej wizyty na tegorocznym Twitchconie w Amsterdamie. Nowa linia i towarzysząca jej kampania powstały w taki sposób, by marka mogła zachować swój internetowy rodowód – a jednocześnie odważnie wkroczyć w nowy sektor i dotrzeć do nowej społeczności. Tym samym Stars from the Stars stała się pierwszą polską marką kosmetyczną, która prowadzi na Twitchu strategiczne działania – dodaje Kamil Jaworski z agencji GetHero, która prowadzi kampanię nowych produktów.

Wśród kosmetyków z nowej linii znalazły się paletki do cieni, tusze do rzęs, rozświetlacze, pudry, a także błyszczyki i olejki do ust oraz pomady i mydełko do brwi. Wszystkie produkty mają wegańską formułę. Od 30 września 2022 r. nowa kolekcja Stars from the Stars jest dostępna w drogeriach Rossmann oraz na stronie marki.

Kampanią na Twitch rozpoczyna działania w obszarze gamingu, które w ramach swojej strategii będzie kontynuować i poszerzać o nowe kanały dotarcia.

# Newsy producenci
 reklama