Stars from the Stars - spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych z crowdfuningu

Stars from the Stars - spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych z crowdfuningu

Mary (Maria Jeleniewska), Wersow (Weronika Sowa) i Lexy (Lexy Chaplin) - te gwiazdy social mediów, będą twarzami kampanii marketingowej produktów marki Stars from the Stars.

Łącznie TikTokowe profile twórczyń mają 17,9 mln obserwujących. 10 października 2021 r. startuje kampania marketingowa kosmetyków nowej marki z udziałem popularnych influencerek. Jeszcze wcześniej, 7 października spółka rozpocznie emisję akcji w formule crowdinvestingu. Oferta publiczna akcji Stars.Space S.A będzie zaprezentowana na platformie CrowdConnect, a w planie jest pozyskanie do 4,55 mln złotych.  

Stars.Space, specjalizująca się w monetyzacji influencer marketingu, w ubiegłym tygodniu uruchomiła sklep internetowy  i zaczęła wprowadzać kosmetyki marki Stars from the Stars na półki ponad 1500 drogerii Rossmann. W kampanię marketingową kosmetyków, która rusza 10 października będzie zaangażowanych ponad 100 influencerów związanych z platformą społecznościową TikTok.

– Marketing nowej marki oparliśmy w dużej mierze o ekosystem TikToka. Jest to obecnie najpopularniejsza i najczęściej pobierana aplikacja na świecie. Dowodem na niezwykły potencjał TikToka są wcześniejsze doświadczenia w pracy dla marki OnlyBioLife, której profil na tej platformie przekroczył 100 tysięcy obserwujących i jest pod tym względem numerem jeden w kategorii beauty w Polsce. Ze sprzedażą Stars from the Stars ruszyliśmy w ubiegłym tygodniu, a profil ma już ponad 6 tys. obserwujących. W najbliższym czasie pokażemy na liczbach jak to zainteresowanie przekłada się na sprzedaż kosmetyków – podkreśla Maciej Zegarski, prezes zarządu Stars.Space S.A.

Spółka stawia również na kanał offline, która jest realizowana przez sieć drogerii Rossmann. W trakcie kampanii marketingowej półki z kosmetykami Stars from the Stars będą oznaczone logiem TikToka. – Rossmann to nasz wyłączny partner na Polskę. Rodzimy rynek tak naprawdę to nasz pierwszy krok. Prowadzimy już zaawansowane analizy związane z wejściem na rynki międzynarodowe. W przyszłym roku chcemy pojawić się w Rosji oraz w krajach Bliskiego Wschodu. Na tych rynkach TikTok również będzie naszym partnerem marketingowym – zaznacza Maciej Zegarski.

Stars.Space rozpoczyna w tym tygodniu ofertę publiczną akcji, która potrwa do 20 października 2021 r. Spółka planuje pozyskać do 4,55 mln złotych (13,1% udział w kapitale zakładowym) na poszerzenie oferty produktowej i budowę zasięgu marki Stars from the Stars. Informacje dotyczące oferty publicznej akcji spółki będą prezentowane na platformie CrowdConnect.pl, a firmą inwestycyjną wykonującą usługę oferowania akcji będzie Dom Maklerski INC S.A. Po zakończeniu oferty publicznej Stars.Space planuje rozpocząć działania związane z wprowadzeniem akcji do obrotu na NewConnect.

# Newsy producenci
 reklama